۱۳۹۱ آذر ۱۰, جمعه

مرگ ۲ کارگر در انفجار کارخانه رنگ شهریار








دو کارگر در اثر انفجار کارخانه رنگ شهریار جان خود را از دست دادند.
سرهنگ افضل گلزاری، جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران، دراین باره به ایسنا گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی دو تن در جریان این حادثه مجروح شده‌اند.
وی با بیان اینکه عوامل انتظامی، آتش‌نشانی و سایر عوامل امدادی در محل مستقر هستند گفت: این محل یک انبار نگهداری از مواد سازنده رنگ است که در یک باغ قرار گرفته است.
به گفته جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران عملیات اطفای حریق توسط آتش‌نشانان همچنان ادامه دارد و با توجه به اینکه آتش‌سوزی سبب تخریب دیوارهای از این مکان شده است احتمال افزایش مجروحان یا قربانیان وجود دارد.
نماینده مردم شهریار خبر داد که در حادثه انفجار کارخانه رنگ در منطقه سعیدیه این شهر احتمالا دو الی سه کشته و زخمی داشته است.
همچنین به گزارش مهر، حسین گروسی با بیان این مطلب که انفجاری که در شهریار صورت گرفته است، مربوط به یک کارخانه تینر و رنگ بوده است، گفت: این کارخانه در منطقه سعیدیه شهریار واقع شده است و این دومین بار است که چنین حادثه‌ای در این منطقه اتفاق می‌افتد، پیش‌تر نیز کارخانه دیگری به همین صورت در این منطقه طعمه حریق شده است.
وی با اظهار بی‌اطلاعی از علت اصلی وقوع این حادثه بیان داشت: به احتمال زیاد سهل انگاری و وجود مواد آتش زا مانند رنگ و تینر در این کارخانه علت اصلی انفجار ناگهانی در این کارخانه بوده است.
این نماینده با بیان اینکه شدت این انفجار بسیار زیاد بوده است، گفت که احتمالا ۲ الی ۳ نفر از کارگران این کارخانه در این حادثه کشته و زخمی شده‌اند.
مدیر روابط سازمان امداد و نجات هلال احمر از اعزام دو تیم نجات و آنفت به محل آتش سوزی کارخانه رنگ در شهریار خبر داد.
حسین درخشان با اعلام اینکه حریق کارخانه بزرگ رنگ در فاز یک شهرستان اندیشه شهریار همچنان ادامه دارد، گفت: با توجه به وسعت آتش سوزی دو تیم امداد به محل حادثه اعزام شد ضمن اینکه دو تیم آنفت (سگ‌های زنده) در محل حادثه حضور دارند.
وی ادامه داد: با توجه به انفجار رخ داده و آوار بسیار زیاد فکر می‌کنیم کار جستجو و نجات ساعتی به طول بیانجامد.
مدیر روابط سازمان امداد و نجات هلال احمر تصریح کرد: در صورت نیاز تیم‌های بیشتری به محل حادثه اعزام می‌شوند.
همچنین هم اکنون تیم‌های نجات سایر شهرستان‌های استان تهران در آماده باش هستند تا در صورت نیاز به محل حادثه اعزام شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر