۱۳۹۱ آبان ۲۰, شنبه

پرداخت نشدن حق بیمه ۶۰ تن از کارگران رجا








چند تن از کارگران پیمانکاری شرکت رجا با ارسال پرینت سابقه بیمه خود در سازمان تامین اجتماعی، از رد نشدن سابقهٔ بیمه ۶۰ تن از کارگران این شرکت پیمانکاری در ماه‌های تیر و مرداد خبر دادند.
بنا به گزارش ایلنا، عباس علی حسین‌زاده رئیس انجمن صنفی کارگران تعمیر کار مولد بخار قطار راه آهن شهر تهران و حومه، از پرداخت نشدن حق بیمه دو ماه تیر و مرداد کارگران توسط یک شرکت پیمانکار نیروی انسانی خبر داد و گفت: یکی از پیمانکاران شرکت رجاء علی رغم دریافت حق بیمه از کارگران، هزینه بیمه ۲ ماه تیر و مرداد ۶۰ کارگر خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت نکرده است.
وی با اشاره به پرداخت حق بیمه شهریور ماه آنان از سوی این شرکت، ادامه داد: حق بیمه شهریور ماه کارگران پرداخت شده که باعث ایجاد فاصله در سابقه بیمه کارگران در ۲ ماه تیر و مرداد شده است.
این فعال کارگری افزود: با این وضعیت تنها راه حل پرداخت حق بیمه ما شکایت از شرکت پیمانکاری به وزارت کار است و قصد داریم تا با این کار به نتیجه برسیم.
رئیس انجمن صنفی کارگران تعمیر کار مولد بخار قطار راه آهن شهر تهران و حومه با اشاره به بدهی بالای این شرکت پیمانکاری، بیان کرد: حتی زمانی که کارگران دفترچه‌های خود را برای تمدید بیمه شهریور ماه می‌برند، اداره بیمه از انجام این امر خودداری می‌کنند و به نظر می‌رسد که پرداختی شهریور ماه را به جای بدهی‌های سابق این شرکت منظور کرده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر