۱۳۹۱ آذر ۴, شنبه

تعلل در انتقال مهدی کروبی به بیمارستان توسط نهادهای امنیتی








 روز گذشته مقامات امنیتی در تماس با خانواده مهدی کروبی، از اعلام موافقت خود برای انتقال ایشان به بیمارستان خبر داده بودند.
لیکن علیرغم این اعلام موافقت و علیرغم نگرانی‌ها در خصوص وضعیت جسمی ایشان؛ مقامات امنیتی تا لحظه انتشار این خبر، از انتقال آقای کروبی به بیمارستان، سر باز زده‌اند.
بنا به گزارش سحام، دکتر محمد تقی کروبی، فرزند مهدی کروبی امروز با اعلام این خبر گفت: "علیرغم توافق اولیه مقامات امنیتی مبنی بر انتقال آقای کروبی به یک بیمارستان؛ هنوز این امر اتفاق نیافتاده است."
علیرغم اینکه قرار بود ماموران امنیتی، تمام مدارک پزشکی و نتیجه آزمایشات را در اختیار خانواده و پزشک معتمد ایشان قرار دهند؛ تنها کپی بخشی از آزمایشات را به خانواده تحویل داده‌اند. در حالی که بنا به گفته پزشکان معتمد خانواده کروبی؛ برای بررسی کامل وضعیت ایشان نیاز به داشتن اصل تمامی مدارک و آزمایشات پزشکی ایشان است.
فرزند مهدی کروبی در این مصاحبه بر در اختیار قرار دادن کامل مدارک پزشکی پدرش از سوی نهادهای امنیتی و یا انتقال مهدی کروبی به بیمارستان مورد نظر خانواده برای انجام آزمایشات کامل و درمان؛ تاکید نمود.
همچنین گزارش شده که امروز، مجددا پزشک تحت امر نهادهای امنیتی، آقای کروبی را معاینه نموده است. این دومین باری است که پزشک معتمد نهاد امنیتی ایشان را معاینه نموده و علیرغم تجویز دارو، هیچ تغییر مثبتی در روند درمان ایشان دیده نشده است.
این عضو خانواده کروبی افزود: "آنچه که مهم و نگران کننده است، عدم برخورداری آقای کروبی از حقی است که زندانیان سیاسی و غیر سیاسی در حوزه درمان از آن برخوردارند و حق طبیعی و اولیه یک زندانی است."
گفتنی است، در حال حاضر تنها یکی از اعضای خانواده آقای کروبی در کنار ایشان است.
محمد تقی کروبی در پایان تاکید نمود که امیدواریم این خواسته ساده خانواده هر چه سریع‌تر تحقق یابد، لیکن هنوز تا این لحظه هیچ اقدام عملی دیده نشده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر