۱۳۹۱ دی ۱۶, شنبه

مسعود لدنی فعال سیاسی در اهواز بازداشت شد








مسعود لدنی از اعضای شورای فعالان ملی–مذهبی در خوزستان، صبح امروز در منزل خود در اهواز بازداشت شد.
بنا به گزارش تارنمای ملی–مذهبی، صبح امروز دو مامور که خود را مامور اجرای احکام دادگاه انقلاب معرفی می‌کردند مسعود لدنی را به دادگاه انقلاب منتقل کردند تا از آنجا به زندان کارون اهواز منتقل شود.
لازم به یادآوری است مسعود لدنی طی چند نوبت احضار و بازداشت نهایتا دادگاهی شده و به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق عضویت در شورای فعالان ملی- مذهبی دوسال حکم تعزیری دارد.
وی همچنین یکی از مسئولان انجمن توسعه فرهنگی خوزستان است.
مسعود لدنی به همراه دیگر فعالان ملی- مذهبی اهواز در سالیان اخیر فعالیت‌های فرهنگی – سیاسی قانونی و انتخاباتی داشته و جلسات سخنرانی و بحث و گفت‌و‌گو در باره امور مختلف با حضور سخنرانانی از طیفهای مختلف فکری و سیاسی در آن شهر برگزار می‌کرده‌اند. همه این فعالیت‌ها علنی و قانونی بوده است.
مسعود لدنی از فعالان سیاسی پرسابقه استان خوزستان است که سابقه زندان در دهه شصت به خاطر ارتباط با یکی از گروه‌های متاثر از آرا دکتر شریعتی را نیز دارد.
وی به خاطر فعالیت‌هایش در جریان انتخابالت سال ۸۸ و اعتراضات پس از آن چند بار احضار، بازجویی و بازداشت شده بود.
پروین کهزادی همسر مسعود لدنی نیز که خود از فعالین مطبوعاتی و مدنی با گرا یش ملی-مذهبی است چند نوبت احضار، بازجویی و بازداشت شده و وی نیز دارای حکم قضایی است. اما وی و تک فرزندشان مدتی پیش از کشور خارج شده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر