۱۳۹۱ بهمن ۱۸, چهارشنبه

جلوگیری ازانتقال تاج زاده به بیمارستان فارابی









ماموران سپاه، مانع از ادامه درمان چشم مصطفی تاجزاده در بیمارستان فارابی شدند و اعلام کردند که درمان چشم و دندان این زندانی سیاسی از این پس در بیمارستان تحت مدیریت سپاه انجام خواهد شد و امکان ادامه درمان در بیمارستان دولتی فارابی فراهم نیست.
به گزارش نوروز، پس از گذشت چند ماه از آغاز درمان بیماری افزایش فشار چشم و خونریزی داخل چشم که منجر به تاری دید این زندانی سیاسی شده بود، سپاه با انتقال تاج زاده به بیمارستان بقیة الله مانع ادامه روند درمان در بیمارستان دولتی فارابی شد. این در حالی است که پیش از این و بنا به دستور دادستان، اقدامات درمانی تاج زاده در بیمارستان فارابی پیگیری می شد.
به گفته همسر تاج زاده روز گذشته به وی اطلاع داده شده که درمان چشم و دندان این زندانی سیاسی از این پس در بیمارستان تحت مدیریت سپاه انجام خواهد شد و امکان ادامه درمان در بیمارستان دولتی فارابی فراهم نیست.
رئیس ستاد انتخابات کشور در دوره اصلاحات به دنبال سی ماه انفرادی و قرنطینه غیرقانونی، از ۲۷ ماه پیش به روزه داری اعتراضی پرداخته که در نتیجه آن، به انواع مشکلات جسمانی مبتلا شده است.
از جمله این مشکلات، تاری چشم و بالا رفتن فشارخون است که با تأخیر در درمان، تشدید شده است. خانواده آقای تاج زاده می گویند که از اصرار بر پیگیری درمان این زندانی سیاسی در بیمارستان تحت مدیریت سپاه نگران هستند.
اخیرا همسر این زندانی سیاسی در نامه ای خطاب به حسین طائب او را مسبب بخشی از مشکلات مترتب بر همسرش دانسته و از او خواسته است اگر در این زمینه بی تقصیر و مسلوب الاختیار است مقصر واقعی و آمر این اقدامات غیرقانونی را معرفی کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر