۱۳۹۱ اسفند ۱۰, پنجشنبه

احضار محمد نوری‌زاد به دادگاه








محمد نوریزاد در وبسایت خود خبر داده که برای تاریخ نوزدهم اسفندماه به عنوان ” متهم” به دادگاه فراخوانده شده است. دلیل احضار ، یادداشت ها و نوشته های اخیر اوست.
نوری زاد در گفتگو با وبسایت رسمی خود گفته است: این دومین باراست که بخاطر برخی از نوشته هایم به دادگاه فراخوانده می شوم. چندی پیش با ساکی پرازلباس به دادگاه رفتم. این بار نیز با ساک خواهم رفت.
وی ادامه داد: وقتی من به دیگران می گویم بیایید زندانها را خودمان با اراده ی خودمان پر کنیم، چرا خودم به این پیشنهاد عمل نکنم؟
نوری زاد که بار قبل به خاطر شکایت یکی از آقا زاده ها به دادگاه فراخوانده شده بود می گوید: من خیلی وقت است که چشم به راه این احضاریه بودم. سناریوی آقایان شاید از این زاویه دارد کلید می خورد. من خودم یک سال و نیم پیش درهمین دادگاه از آقای ضرغامی – بخاطر انتشار فیلمی علیه من درسایت خبرنگاران جوان – شکایت کردم. جالب است که هنوز کمترین خبری از این شکایت به من داده نشده اما ظرف دوماه دوبار به خاطر شکایت یک آقا زاده مرا به دادگاه فرا می خوانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر