۱۳۹۱ اسفند ۱۶, چهارشنبه

دومین تجمع کارگران اخراجی پیمانی در مقابل سازمان مدیریت پسماند










۲۵ نفر از کارگران برای دومین بار ظرف ۱۳ روز گذشته صبح امروز، به دلیل عدم دریافت حقوق پرداخت نشده خود در مقابل سازمان مدیریت پسماند تهران تجمع کردند. 

به گزارش ایلنا، پس از اتمام قرار داد شرکت پیمانکاری ترابر گس‌تر نکو از پیمانکاران تحت نظارت سازمان مدیریت پسماند تهران، ۴۰ کارگر پیمانی بدون دریافت معوقات حقوقی اخراج شدند که متعاقب این اخراج در تاریخ سوم اسفند کارگران اولین تجمع اعتراضی خود را در مقابل سازمان مدیریت پسماند برگزار کردند. 

یکی از کارگران که در تجمع اعتراضی شرکت کرده است، با تشریح جزئیات مشکلات کارگران، گفت: شرکت ترابر گس‌تر نکو به دلیل اتمام قرارداد کاری خود با سازمان مدیریت پسماند تهران ۴۰ کارگر خدماتی خود را که اکثرا راننده ماشین آلات هستند بدون تسویه حساب اخراج کرده است و اکنون کارگران از سازمان مدیریت پسماند که کارفرمای این پیمانکار است درخواست دارند به مطالبات آنان توجه شود. 

این کارگر در این زمینه اضافه کرد: همچنین کارفرمای شرکت‌ ترابر گس‌تر مدعی است میزان مطالباش از شرکت پسماند حدود یک میلیارد و۴۰۰میلیون تومان است که سازمان مدیریت پسماند ازاین میزان بدهی، حدود ۸۰۰ میلیون تومان را به عنوان خسارت‌های وارده به سازمان مدیریت پسماند احتساب کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر