۱۳۹۲ فروردین ۲۶, دوشنبه

مخالفت نیروی انتظامی با گردهمایی طرفداران دولت در ورزشگاه آزادی








اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی ایران امروز اعلام کرد پلیس مخالف برگزاری گردهمایی طرفداران دولت در ورزشگاه آزادی است.
این گردهمایی که در رسانه‌های ایران به “جشن یک‌صد هزار نفری طرفداران دولت” معروف شده است مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی دولت است اما مخالفان دولت آن را میتینگ انتخاباتی طرفداران محمود احمدی‌نژاد می‌دانند.
احمدی‌مقدم گفت: “برگزاری این مراسم در استادیوم یک‌صدهزار نفری بهانه‌های مختلفی را به دست گروه‌های رقیب در انتخابات داده تا مدعی شوند که انتخابات ما ناسالم است.”
فرمانده نیروی انتظامی افزود: “این موضوع می‌تواند اعتماد عمومی را خدشه‌دار کند. این موضوع پیامدهای سیاسی بسیاری داشته و می‌تواند اغازگر مشکلاتی در فضای سیاسی و انتخابات باشد.”
وی همچنین این گردهمایی را با شعار “تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی” که آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در پیام نوروزی خود آن را عنوان کرد در تضاد دانست و گفت: “هزینه‌های گزاف مراسم با شعار امسال همخوانی ندارد.”
احمدی‌مقدم به “محدودیت‌های خدماتی و رفاهی ورزشگاه آزادی نیز اشاره کرد و گفت این محدودیت‌ها مشکلاتی را برای حاضران به‌وجود می‌آورد.
با این حال رئیس پلیس ایران گفت پلیس وظیفه تأمین امنیت مراسم را برعهده داشته و امنیت این مراسم را نیز تامین می‌کند.
مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی دولت قرار است ۲۸ فروردین‌ماه جاری در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر