۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۹, یکشنبه

زانیار مرادی پس از بازگشت از بیمارستان به قرنطینه منتقل گردید









 زانیار مرادی زندانی سیاسی محکوم به مرگ که برای درمان بیماریهای خود به بیمارستان منتقل شده بود، بدون تکمیل مراحل درمان به قرنطینه  زندان رجایی شهر کرج منتقل گردید.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، زانیار مرادی زندانی سیاسی بند ۱۲ زندان رجایی شهرکرج روز پنج‌شنبه به بیمارستان سینا منتقل گردید تا در مورد بیماری فتق، مشکل زانو و کمر خود مورد مداوا قرار گیرد.
وی روز شنبه ساعت ۵ .۱۱ صبح بعد از انجام عمل فتق، علی رغم تاکید پزشکان بیمارستان بر بستری بودن وی جهت مراقبتهای بعد از عمل و ادامه روند درمان کمر و زانو به زندان رجایی شهر کرج عودت می‌شود.
یکی از زندانیان زندان رجایی شهر به گزارشگر هرانا گفت: "در هنگام بازگشت زانیار مرادی، وی توسط یکی از زندانبانان بنام (دفتری) مورد ضرب و شتم قرار میگیرد. تاجایی که یکی از بخیه های زانیار پاره می‌شود. سپس زانیار را به بند قرنطینه زندان رجایی شهر که از آلوده ترین و بدترین بندهای این زندان است، منتقل می‌کنند و تا این لحظه نیز به داخل بند مراجعت نکرده است."
وی همچنین ادامه داد: "زندان‌بانی که زانیار را مورد ضرب و شتم قرار داده و برای وی پرونده سازی کرده و به انفرادی فرستاده است، تابستان سال ۸۹ نیز به دلیلی واهی قصد ضرب و شتم زانیار را داشت که با میانجیگری سایر زندانیان سیاسی موفق به انجام این کار نشد."
گفتنی است، زندانیان سیاسی سالن ۱۲ بر این عقیده اند که زندان‌بان مذکور بر اثر کینه قبلی حوادث اخیر را پیش آورده است.
زانیار مرادی متهم است به همراه پسر عموی خود لقمان مرادی و  دو تن دیگر بنامهای بختیار معماری و هژیر ابراهیمی، پسر امام جمعه مریوان را به قتل رسانده اند.
لازم به یاد آوریست، این اتهام بارها توسط زانیار و لقمان مرادی رد شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر