۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۵, چهارشنبه

بی‌توجهی مسئولین به وضعیت درمانی نامق محمودی همچنان ادامه دارد









 نامق محمودی زندانی سیاسی کرد زندان رجایی شهر کرج که در آستانه نابینایی بسر میبرد، همچنان با بی توجهی مسئولین زندان روبروست.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران،  نامق محمودی زندانی سیاسی ۶۲ ساله سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج که مدتهاست از بیماری آب‌مروارید رنج میبرد و در آستانه نابینایی قرار دارد با وجودی که قرار بود روز دوشنبه برای انجام عمل جراحی در بیمارستان فارابی تهران بستری شود، با کارشکنی مسئولین از انجام مراحل درمانی خود بازمانده است.
یکی از همبندیان این زندانی سیاسی به گزارشگر هرانا گفت: "دکتر بیمارستان فارابی برای نامق محمودی سیتی اسکن تجویز نموده بود و قرار بود بعد از این کار وی مورد عمل جراحی قرار گیرد. ولی مسئولین بجای اینکه وی را جهت آزمایش سیتی اسکن به بیمارستان منتقل کنند، نامق را به بیمارستان رجایی کرج برده که فاقد دستگاه سیتی اسکن می‌باشد."
وی ادامه داد: "پزشکان معتقدند که آب مروارید وی در حال پیشرفت است و باید در اولین فرصت مورد عمل جراحی قرار گیرد، ولی مسئولین زندان بدلایلی هربار در کار وی تاخیر ایجاد میکنند."
نامق محمودی زندانی سیاسی ۶۲ ساله،  ۱۷ فروردین ماه سال گذشته به همراه سه فرزند خود، توسط وزارت اطلاعات بازداشت و در بند اطلاعات سنندج و سپس ۲۰۹ اوین مورد بازجویی قرار گرفت و سپس به سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج منتقل گردید.
لازم به یادآوریست، هر سه فرزند وی در آبان ماه گذشته آزاد شده‌اند.
شایان ذکر است که آقای محمودی به اتهام "محاربه" از طریق "همکاری با یکی از احزاب کردی" در بازداشت موقت به سر می‌برد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر