۱۳۹۲ آبان ۲۰, دوشنبه

انتقال شش تن از زندانیان به بهداری رجایی شهر







شش تن از زندانیان عقیدتی زندان رجایی شهر در پی بروز سردردهای شدید ناشی از دستگاههای ارسال پارازیت به بهداری زندان منتقل شدند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز دوشنبه ۲۹ مهر ماه مسئولین زندان رجایی شهر اقدام به نصب دستگاههای جدیدی برای اخلال در امواج موبایل در تمام بندهای زندان نمودند.
اکنون از سالن ۱۰ زندان رجایی شهر کرج که زندانیان عقیدتی اهل سنت در آن نگهداری می‌شوند خبر رسیده که زندانیان در پی عوارض این دستگاه‌ها به سردردهای مزمنی دچار شده‌اند و ۶ تن از ایشان برای درمان مشکل خود به بهداری زندان مراجعه کرده و تنها برایشان داروی مسکن تجویز شده است.
یک منبع مطلع به گزارشگر هرانا گفت: "زندانیان سیاسی و عادی بار‌ها نسبت به مشکلاتی که دستگاههای ارسال پارازیت ایجاد کرده‌اند با مسئولین و رئیس زندان (مردانی) صحبت کرده‌اند. ولی هیچ‌گاه به مشکل ایشان رسیدگی نشده است."
گفتنی است، از مدت‌ها پیش دستگاه‌های کوچکی جهت ارسال پارازیت و اخلال در امواج موبایل در بندهای مختلف زندان رجایی شهر کرج نصب و موجب ناراحتی‌هایی همچون سردرد، سرگیجه و خشکی دهان را برای زندانیان پدید آورده بود اما با فرسوده شدن دستگاههای قدیمی و به بازار آمدن نسل سوم تلفن همراه، روز دوشنبه ۲۹ مهر ماه مسئولین اقدام به نصب دستگاههای بزرگی در محوطه تمام بندهای زندان رجایی شهر کرج نموده که باعث بروز نگرانی‌هایی در بین زندانیان شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر