۱۳۹۲ آبان ۱۱, شنبه

نگذاریم که قلبشان از تپش باز ایستد







 ۲۵ تن از زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر کرج ضمن نامه‌ای در مورد رسیدگی به وضعیت زندانیان سیاسی بیمار می‌گویند: "اهمیت این مساله و از آنجا ناشی‌ می‌شود که این زندانیا‌ن علاوه بر تحمل احکام ظالمانه می‌باید درد و رنج و بیماری را نیز تحمل نمایند و این رنج مضاعف با محدود بودن امکانات بهداشتی و درمانی و دارویی در پاره‌ای موارد ابعاد مصیبت واری به خود می‌گیرد."
متن کامل این نامه را در زیر می‌خوانید:
زندانیان سیاسی و عقیدتی‌ که از بیماری‌های مختلف در رنج و عذاب هستند و تلاش و پیگیری جهت آزادی و کاستن آلام آن‌ها همواره در اولویت کاریه فعالان سیاسی و حقوق بشری بوده است.
اهمیت این مساله و از آنجا ناشی‌ می‌شود که این زندانیا‌ن علاوه بر تحمل احکام ظالمانه می‌باید درد و رنج و بیماری را نیز تحمل نمایند و این رنج مضاعف با محدود بودن امکانات بهداشتی و درمانی و دارویی در پاره‌ای موارد ابعاد مصیبت واری به خود می‌گیرد.
مرگ زنده یاد هدی صابر، محسن دکمه‌چی‌، افشین اسانلو و ... در گذشته نه‌چندان دور گواه این مدعاست،
نقطه اوج نگرانی‌ و این تأسف آنجائی است که برخی زندانیان سیاسی و عقیدتی‌ همچون آقایان امان الله مستقیم، ماشالله حائری و ... علی رغم داشتن مجوز عدم تحمل کیفر از پزشکی قانونی مجبور به گذراندن ایام در شرایط سخت زندان می‌باشند، که انتظاری می‌رود مسئولان ذیربط با نگاهی‌ انسانی‌ همراه با تدبیر و عقلانیت مقدمات آزادی این عزیزان را فراهم نمایند.
ما جمعی‌ از زندانیا سیاسی عقیدتی‌ زندان رجای شهر کرج ضمن حمایت از کمپین نجات بیماران از دیگر تلاشگران سیاسی و حقوق بشری نیز در خواست می‌نمایم در این زمینه اقدامات انسان دوستانه خود را افزایش بخشند.
آری نگذاریم که قلبشان از تپش باز ایستد.
۱- عفیف نعیمی
۲- بهروز توکلی
۳- وحید تیزفهم
۴- سعید رضایی
۵- لقمان مرادی
۶- کامران رحیمیان
۷- کیوان رحیمیان
۸- عزیز سمندری
۹- آیت مهر علی‌‌بیگلو
۱۰- لطیف حسنی
۱۱- کورش زیاری
۱۲- فرهاد سهندژ
۱۳- فواد سهندژ
۱۴- سیامک صدری
۱۵- فرهمند سنائی
۱۶- فرهاد صدقی
۱۷- شاهرخ طائف
۱۸- رامین زیبائی
۱۹- شاهین نگاری
۲۰- کمال کاشانی
۲۱- میثاق یزدان‌نژاد
۲۲- جعفر اقدامی (شاهین)
۲۳- ناصح یوسفی
۲۴- افشین با ایمانی
۲۵- عباس بادفر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر