۱۳۹۲ آذر ۱۱, دوشنبه

درخواست پدر حسین رونقی از رئیس جمهور







 سید احمد رونقی ملکی پدر حسین رونقی در نامه ای به حسن روحانی رئیس جمهور خواهان رسیدگی به وضعیت درمانی فرزند خود شده است.
وی طی این نامه با اشاره به مشکلات جسمی فرزندش گفته است: "وی چند بار هم تحت عمل جراحی قرار گرفته که به همین دلایل باز وضع وی به حالت سابق برگشته و کل درمان بیهوده بوده است. جناب رئیس جمهور اینجانب از جنابعالی اجرای قانون اساسی و عدالت را خواستارم و توجه شما را به این مساله معطوف می‌دارم که جان فرزندم از طرف بازجویان در خطر است."
متن کامل این نامه که در اختیار خبرگزاری هرانا قرار گرفته را در زیر می‌خوانید:
«به نام خداوند جان و خرد»
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر حسن روحانی
با عرض سلام
احتراماً به استحضار می‌رساند بازجویان فرزندم سیدحسین رونقی ملکی در طول شش ماه گذشته حتی اجازۀ درمان او را نداده‌اند. این در حالی است که:
۱- خون فرزندم در زندان سیاه و غلیظ شده است.
۲- خون ریزی دستگاه گوارشی دارد.
۳- خون ریزی کلیوی و ناراحتی شدید کلیوی و سوزش ادرار و تکرر ادرار دارد.
۴- به بیماری عفونی مبتلا شده است.
که مشخص است چه وضع وخیم و اسفناکی دارد و به این دلایل پزشکان معالج تجویز کرده‌اند که به فوریت باید تحت معالجه و درمان قرار گیرد. اما با این وضع ناگوار از مرخصی قانونی هم بی‌بهره است و هر مرحله پس از معالجه باز به زندان برگردانده می‌شود و باز بیماری وی عود پیدا می‌کند. وی چند بار هم تحت عمل جراحی قرار گرفته که به همین دلایل باز وضع وی به حالت سابق برگشته و کل درمان بیهوده بوده است. جناب رئیس جمهور اینجانب از جنابعالی اجرای قانون اساسی و عدالت را خواستارم و توجه شما را به این مساله معطوف می‌دارم که جان فرزندم از طرف بازجویان در خطر است. لذا درخواست رسیدگی فوری طبق قانون را دارم.
با تقدیم احترام.
سیداحمد رونقی ملکی
۹۲/۰۹/۱۰

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر