۱۳۹۲ اسفند ۱۱, یکشنبه

سه کارگر جان خود را در حین کار از دست دادند





دو نقاش ساختمانی امروز بر اثر گازگرفتگی در تربت جام و یک کارگر در تهران جان خود را از دست دادند.
پلیس خراسان رضوی اعلام کرد: این ۲ جوان ۲۱ و ۲۴ ساله هنگام تعمیرات و نقاشی زیرزمین یک ساختمان هنگام کار بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن دچار گازگرفتگی شده‌اند، علت این حادثه استفاده از اجاق گاز برای گرم کردن فضای محل کار اعلام شده است.
در حادثه دیگری در تهران، کارگر افغان به درون چاه ۱۵ متری سقوط کرد، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط کارگر افغان به عمق ۱۵ متری چاهی در خیابان تولید دارو خبر داد.
سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: در ساعت ۱۱:۲۰ حادثه سقوط فرد به داخل چاه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن عوامل گروه نجات پنج به محل حادثه در یک کارگاه ساختمانی در خیابان تولید دارو اعزام شدند.
وی ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که در این کارگر چاهی قرار داشته که برای پوشاندنش از تخته‌ای ضعیف استفاده کرده بودند و زمانی که کارگر روی این تخته قرار گرفته، دچار حادثه شده و به عمق ۱۵ متری چاه سقوط کرده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای خارج کردن این کارگر، اظهار کرد: آتش‌نشانان با تجهیزات مخصوص این کارگر ۲۰ ساله افغان را در حالی که به شدت دچار آسیب‌دیدگی شده بود، از عمق چاه خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان، به عوامل اورژانس تحویل دادند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر