۱۳۹۳ اردیبهشت ۷, یکشنبه

کانون مدافعان حقوق بشر خواهان پایان اعتصاب غذا شد





کانون مدافعان حقوق بشر با صدور اطلاعیه ای خطاب به زندانیان اعتصاب غذا کننده، از آنان خواست تا به اعتصاب غذای خود پایان دهند.
 این سازمان مردم نهاد در اطلاعیه خود از کلیه اعتصاب کنندگان درخواست کرده است تا اعتصاب خود را شکسته و پیگیری حقوق خود و رساندن پیام مظلومیت شان را به رسانه های مستقل، مدافعان حقوق بشر و مردم بسپارند.
متن اطلاعیه کانون مدافعان حقوق بشر که در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ صادر شده، به شرح زیر است:
آزادگان دربند که در اعتصاب غذا هستید
انتشار خبر حمله مأموران به بند ۳۵۰ زندان اوین در روز ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۳ و مظلومیت زندانیان محبوس در این بند، حقانیت گفتار شما را با پایمردی و پیگیری شجاعانه خانواده هایتان به اثبات رسانید. از سوی دیگر از آنجا که تعدادی از شما در اعتراض به وضع موجود در اعتصاب غذا هستید، ادامه این وضعیت می تواند مخاطرات جدی برای شما و به خصوص برای آن دسته از زندانیان که در بند ۳۵۰ زندان اوین به شدت مجروح شده و در شرایط جسمی وخیمی به سر می برند، به همراه داشته باشد.
بنابراین کانون مدافعان حقوق بشر از کلیه اعتصاب غذا کنندگان درخواست می کند تا اعتصاب غذای خود را شکسته و پیگیری حقوق خود و رساندن پیام مظلومیت شان را به رسانه های مستقل، مدافعان حقوق بشر و مردم آزاده بسپارند. زندانیان عزیز بدانند که سلامت شان برای آینده ایران بسیار مهم و با ارزش است و نباید سرمایه های ملی را اینچنین به خطر انداخت.
مطمئن باشید که به تلاش های مدنی خود برای بازگرداندن همه زندانیان به بند عمومی از سلول های انفرادی ادامه خواهیم داد و وکلای مستقلی که شرافت حرفه ای خود را فراموش نکرده اند نیز پیگیر خواسته های حقوقی زندانیان مضروب خواهند بود.
شیرین عبادی
رییس کانون مدافعان حقوق بشر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر