۱۳۹۳ اردیبهشت ۸, دوشنبه

دستگیری عامل انتشار محتویات غیر مجاز در «گرگان»





رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان گفت: مدیر وبلاگی که اقدام به انتشار محتویات غیر اخلاقی در فضای مجازی می کرد با اقدامات پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا،رئیس پلیس فتا گلستان صبح امروز در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: برابر رصد فضای مجازی و همچنین اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط کارشناسان پلیس فتا گلستان، وبلاگی که اقدام به انتشار محتویات غیر اخلاقی می کرد را شناسایی و با تشکیل پرونده موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی گفت: ماموران با انجام تحقیقات فنی و تخصصی، نهایتاً فردی به هویت معلوم به عنوان مدیر سایت که در سطح شهرستان گرگان استان گلستان اقدام به بارگذاری مطالب و انتشار تصاویر غیر اخلاقی در فضای مجازی می کرد شناسایی و طی هماهنگی قضایی دستگیر کنند.
رئیس پلیس فتا گلستان در ادامه افزود: متهم در تحقیقات تخصصی بعمل آمده به بزه انتسابی خود اقرار و علت و انگیزه این اقدام خود را صرفأ جنبه سرگرمی و تفریح در فضای مجازی عنوان کرد.
این مقام انتظامی همچنین گفت: متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
رئیس پلیس فتا گلستان در پایان با اشاره به آن دسته از مدیران وبلاگ ها و وب سایت های اینترنتی که در پوشش فضای مجازی، اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر