۱۳۹۱ آبان ۲۴, چهارشنبه

برخورد توهین آمیز با محمد بنازاده امیرخیزی








 مسئولین زندان رجایی شهر کرج هنگام اعزام محمد بنازاده امیرخیزی وی را مجبور به پوشیدن لباس فرم زندان کرده و به وی پابند زدند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، طی دو هفته گذشته در زندان رجایی شهر کرج، پوشیدن لباس فرم هنگام خروج از زندان اجباری شده است.
این لباس‌ها که غالبا آلوده بوده و موجب انتقال شپش و بیماریهای پوستی می‌گردد و همچنین تحقیرآمیز می‌باشد، اعتراض زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر کرج را برانگیخته است.
روز گذشته سه‌شنبه ۲۳ آبان محمد بنازاده امیرخیزی زندانی سیاسی ۶۳ ساله زندان رجایی شهر کرج پس از مدت‌ها انتظار به بیمارستانی خارج از زندان اعزام می‌شود.
مسئولین اعزام که ریاست ایشان را فردی بنام مهدی کمالی‌فر برعهده داشت باوجود کهولت سن، به این زندانی سیاسی پابند می‌زنند و حتی در داخل بیمارستان نیز حاضر به بازکردن پابند از پای ایشان نمی‌شوند.
در هنگام بازگشت به زندان نیز زندان بان‌ها این زندانی مسن را برهنه کرده و به شکل توهین آمیزی به بازرسی وی می‌پردازند.
محمد بنازاده امیرخیزی زندانی سیاسی و بازاری سر‌شناس با وجودی که از ناراحتی شدید پروستات رنج می‌برد، تاروز گذشته با ممانعت مسئولین زندان برای اعزام به بیمارستان جهت انجام آزمایشات ضروری مواجه شده بود.
لازم به یاد آوری است که آقای محمد بنازاده امیرخیزی ۶۳ ساله در ۹ آذرماه سال ۸۸ با یورش مامورین وزارت اطلاعات به محل کارش دستگیر و به بند ۲۰۹ زندان اوین و سپس زندان رجایی شهر کرج منتقل شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر