۱۳۹۱ آبان ۱۲, جمعه

بیکار شدن ۴۵۰۰ نیروی فعال در شهرک صنعتی اشترجان فلاورجان








رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی اشترجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر از نیرو‌های فعال در شهرک صنعتی اشترجان به دلیل شرایط اقتصادی موجود از کار بیکار شده‌اند.
بنا به گزارش مهر، امین توکل ظهر پنجشنبه در جمع مسئولان استان و کارکنان و نیرو‌های شهرک صنعتی اشترجان با بیان اینکه این شهرک در شهرستان فلاورجان واقع شده و این شهرک یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های صنعتی ایران محسوب می‌شود، اظهار داشت: شهرک صنعتی اشترجان به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود و مشارکت‌های مردم سبب توسعه و آبادانی این شهرک شده است.
وی با اشاره به اینکه تمام امکانات زیر‌بنایی در شهرک صنعتی اشترجان وجود دارد، ادامه داد: مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی ناشی از بازار ارز و دلار سبب وجود ناهنجاری‌های بسیاری در راستای فعالیت واحد‌های صنعتی شده است.
رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی اشترجان با تاکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر از نیرو‌های فعال در شهرک صنعتی اشترجان به دلیل شرایط اقتصادی موجود از کار بیکار شده‌اند، بیان داشت: وضعیت نا‌مناسب مبلمان شهری شهرک صنعتی اشترجان یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در این شهرک به شمار می‌رود.
وی تصریح کرد: عمرانی ملی باید به شهرک صنعتی اشترجان اختصاص داده شود تا درصدی از مشکلات و چالش‌های در مسیر فعالیت واحد‌های صنعتی موجود در این شهرک کاهش یابد و وضعیت مبلمان شهری این شهرک نیز باید ساماندهی شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر