۱۳۹۱ آذر ۲, پنجشنبه

حکم جدید دادگاه برای هاشم خواستار، فعال فرهنگی









بنا به گزارش‌های رسیده، هاشم خواستار، فعال فرهنگی و از بازداشت شدگان حوادث بعد از انتخابات، مجددا با حکم دادگاه انقلاب ممنوع الخروج اعلام شد.
وی همچنین در حکم جدید خود جهت تبلیغ علیه نظام به پرداخت ۲۰میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس و از جهت تشویش اذهان عمومی به پرداخت ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی بدل از حبس و مدت ۳ سال ممنوع از هرگونه مصاحبه محکوم شده است.
بنا به گزارش تارنمای جرس، متن حکم دادگاه برای این آموزگار و همسر ایشان به شرح زیر است:
نظر به وضعیت جسمانی نامبرده به استناد مواد۵۰۰ و۶۹۸ قانون مجازات اسلامی بند ۵ماده ۲۲قانون مجازات و از جهت تتمیم مجازات اسلامی به استناد ماده ۱۹ قانون مجازات اسلامی از جهت تبلیغ به پرداخت ۲۰میلیون ریال بدل از حبس و از جهت تشویش اذهان به پرداخت ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی بدل از حبس و مدت ۳ سال ممنوع از هرگونه مصاحبه با گروه و سازمانهای رادیو و صداوسیمای مخالف نظام و کشور بیگانه ممنوع از جهت مسائل کشور می‌باشد و همچنین ممنوع الخروج از کشور می‌باشد.
و نسبت به متهم ردیف دوم (خانم صدیقه مالکی فرد) به لحاظ فقد دلیل و نظربه وضعیت نامبرده به استناد بند الف ۷۷ ائین دادرسی را درامور کیفری و حکم برائت صادر می‌گردد رای حضوری و ظرف ۲۰ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی است.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر