۱۳۹۱ اسفند ۲۴, پنجشنبه

اخراج کارگران و ایجاد فضای رعب و وحشت در شرکت آهنگری تراکتورسازی تبریز









کارگران شرکت آهنگری تراکتورسازی تبریز از اخراج ۱۰۰ کارگر این شرکت و ایجاد فضای تهدید و رعب و وحشت در محیط کارگری خبر می‌دهند.
بنا به گزارش تارنمای کلمه، این کارگران در پی اعتراضات اخیر و عدم پیگیری وعده‌های داده شده، با ارسال نامه‌ای برای رسانه‌ها تاکید کردند: مسئولانی که همیشه از عدالت در جمهوری اسلامی دم می‌زنند بهتر است بدانند که در این نظام ناعدالتی کامل برقرار است چرا که در این نظام نه نظارتی هست و نه عدالتی، این نظام روش پرورش ظالم را در پیش گرفته است و ظالمانه مردم را کنترل می‌کند، خصوصا قشر کارگری در همه جای ایران عزیزمان.
کارگران شرکت آهنگری تراکتورسازی تبریز به دنبال حضور یک مدیر سپاهی که با لباس نظامی به محل کارخانه می‌آید، با اخراج‌های پی در پی از جمله اخراج ۱۰۰ کارگر رو به رو شده و مابقی کارگران هم در حالت رعب و وحشت و تهدید و انگشت نگاری قرار گرفته‌اند.
آن‌ها اکنون خواستار توجه به مشکلات خود شده و از رسانه‌ها خواسته‌اند تا صدای اعتراضشان باشند. این کارگران می‌نویسند: اکنون ما کارگران آهنگری تراکتورسازی نه توان و روحیه کار داریم و نه هیچ امنیت شغلی و فقط انتظار روز اخراجمان را می‌کشیم، این تهدید‌ها و قدرت طلبی‌ها بهمراه عدم پرداخت حقوق و مزایا باعث شده است که کارگران در خفقان و سکوت کار کنند و از ترس برخوردهای ظالمانه این سرهنگ بازنشسته هیچ حرفی برای احیای حقوق خود نزنند.
آن‌ها می‌گویند: کارگران در ایران با این اندیشه می‌خوابند که صبح حکم اخراجشان خواهد آمد. آیا کارگران که قشر زحمت کش هستند همیشه باید در اضطراب و استرس زندگی کنند؟ باید همیشه شرمنده خانواده‌هایشان باشند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر