۱۳۹۲ فروردین ۲۸, چهارشنبه

بی‌خبری مطلق از وضعیت عضو بازداشتی جبهه مشارکت








 در حالی یک هفته از زمان بازداشت جمیله کریمی معاون امور بانوان استانداری فارس در دولت اصلاحات٬ از اعضا ائتلاف اصلاح‌طلبان فارس و عضو شورای منطقه فارس جبهه مشارکت و عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب می‌گذرد که تا به امروز خانواده ایشان موفق به دیدار و ملاقات با وی نشده‌اند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، با گذشت یک هفته از بازداشت ایشان اطلاعی از وضعیت روحی و جسمی ایشان در دست نیست و نزدیکان ایشان به شدت در این مورد اظهار نگرانی می‌کنند.
درحالی‌که روز گذشته قرار بود مطابق وعده دادستانی شیراز برادر ایشان ملاقات حضوری را با ایشان در محل بازداشتگاه اطلاعات شیراز داشته باشند، پس از مراجعه به «پلاک ۱۰۰» با مخالفت مأمورین روبرو شده و از این ملاقات جلوگیری به عمل آمده است.
سید رضا موسوی تبار سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شیراز و معاون دادستان شیراز که شخصاً این پرونده را دنبال می‌کند از دادن پاسخ روشن درباره اتهام خانم کریمی به خانواده ایشان خودداری کرده و در پاسخ پیگیری‌های آن‌ها تنها گفته است احتمالاً اقدام علیه امنیت ملی اتهام جمیله کریمی می‌باشد.
شایان‌ ذکر است از طرف خانواده خانم کریمی وکیلی به را ی پیگیری پرونده ایشان مشخص‌شده که هنوز موفق به دیدار با وی و اطلاع از اتهامات ایشان نگردیده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر