۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۲, پنجشنبه

بازداشت اعضای شورای صفاشهر به اتهام تحریک مردم به حمله


 






اعضای شورای شهر صفاشهر در استان فارس به علت دخالت و تحریک مردم و حمله ۷۰۰ نفر از مردم منطقه به معدن دهبید بازداشت و روانه زندان شدند.
بنا به گزارش تارنمای آخرین نیوز، در حادثه حمله به معدن سنگ دهبید بیش از ده‌ها میلیارد تومان به تجهیزات و تاسیسات متعلق به بخش خصوصی خسارت وارد شد.
این گزارش مدعی شده است، در این حمله صد‌ها نفر بدون توجه به اخطار‌ها و هشدارهای ماموران نیروی انتظامی و نظارتی وارد محوطه کارگاهی این معدن شدند و بعد از تخریب اماکن و ساختمان‌های محوطه اقدام به تخریب معدن و تجهیزات و ماشین آلات سنگین و با ارزش مستقر در آن کردند و بسیاری از آن را به آتش کشیدند و مدیران و کارگران مستقر در معدن را مورد ضرب و شتم قرار دادند که با کمک نیروی انتظامی چند نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.
در ادامه همچنین این گزارش مدعی شد، در این میان برخی افراد اقدام به غارت اموال و تجهیزات باقی مانده کردند که با ورود نهادهای امنیتی و انتظامی عوامل این ماجرا شناسایی و برخی اموال بازگردانده شد و پیگیری برای شناسایی و برخورد با سایر متخلفان ادامه دارد.
در بررسی نهادهای نظارتی و انتظامی نقش اعضای شورای شهر صفاشهر در تحریک مردم با انتشار بیانیه و اطلاعیه دعوت به تجمع و اعتراض احراز شد و به دستور مراجع قضایی اعضای شورای شهر بازداشت شده و برای بازجویی و رسیدگی و بررسی بیشتر در زندان بسر می‌برند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر