۱۳۹۲ خرداد ۲۹, چهارشنبه

چندین مرکز چاپ در استان قم پلمب شدند







مسئول واحد نظارت و بازرسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از پلمب چندین مرکز چاپ در خصوص چاپ کتاب بدون مجوز و تخلفات تبلیغات انتخاباتی در خرداد ماه خبر داد.
بنا به گزارش فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، ماشاءالله سیرجانی با اعلام این خبر اظهار داشت: واحد نظارت و بازرسی این اداره کل در خرداد ماه سال جاری از مراکز چاپخانه‌ها، کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و مراکز مختلف زیرپوشش، بازرسی به عمل آورد که در حوزه چاپ و نشر در خصوص تخلفات انتخاباتی انجام شده ۹ پرونده در کمیسیون مربوطه مطرح شد که برخوردهای قانونی لازم صورت گرفت.
وی عنوان کرد: در بازرسی‌های انجام شده توسط بازرسین واحد نظارت و بازرسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، مواردی تخلف انتخاباتی از سوی مراکز چاپ و نشر مشاهده شد که به ۹ چاپخانه اخطار و توبیخ کتبی و درج در پرونده صادر شده و یک دستگاه چاپخانه نیز پلمب شد.
مسئول واحد نظارت و بازرسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم همچنین به چاپ کتاب بدون مجوز توسط برخی چاپخانه‌های استان اشاره کرد و گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته مشاهده شد که چندین مرکز چاپ و نشر استان، اقدام به چاپ کتاب بدون مجوز کرده‌اند که هفت مرکز از این مراکز به علت تخلف انجام شده برای پلمب به نیروی انتظامی معرفی شدند و به پنج مرکز دیگر نیز ضمن اخطار جدی، تعهد لازم اخذ شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر