۱۳۹۲ تیر ۸, شنبه

بازگشت ایرج محمدی بعد از ۵ روز سلول انفرادی







ایرج محمدی زندانی سیاسی زندان مرکزی زاهدان پس از ۵ روز انفرادی همراه با ضرب و شتم به بند خود بازگردانده شد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ایرج محمدی زندانی سیاسی زندان مرکزی زاهدان که به تحمل ۱۰ سال زندان محکوم شده است و تا کنون ۵ سال از حبس خود را سپری کرده است، روز ۱ تیرماه به سلول انفرادی منتقل می‌شود.
وی پس از ۴ روز انفرادی توام با ضرب و شتم و آزار و اذیت بعد از ظهر روز چهارشنبه ۵ تیر ماه به بند عمومی بازگردانده می‌شود.
ایرج محمدی در تماسی با گزارشگر هرانا گفت: "من در تاریخ ۱۷ بهمن ۹۱ توسط پزشکی قانونی معاینه شدم و قرار بر این شد که پس از سه هفته جهت ویزیت متخصص از زندان اعزام شوم. زمانی که من به مسئولین بهداری عدم پیگیری وضعیت پزشکیم را یاد آور شدم و خواستم به نزد متخصص اعزام شوم، من را دست‌بند و پابند کرده و مورد ضرب و شتم قرار داده و به سلول انفرادی منتقل نمودند."
وی همچنین ادامه داد: "زندان بانها مرا دست‌بند و پاپند می‌کردند و در مقابل آفتاب سوزان زاهدان نگهداشته و با لوله‌های پلاستیکی آب (معروف به لوله سبز) مورد ضرب و شتم قرار میدادند."
وی همچنین گفت: "من در زمانی که در بازداشت‌گاه اداره اطلاعات سپاه ۸ ماه تحت بازجویی قرار داشتم، ضربه شدیدی به سرم وارد می‌شود که باعث وجود لخته خون در سر من شده و پزشکی قانونی نیز این را تایید نموده است. با این وجود مسئولین جلوی درمان من را گرفته اند."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر