۱۳۹۲ مرداد ۳, پنجشنبه

اعضای زندانی ینی گاموح به زندان رجایی شهرکرج تبعید شدند







 محمود فضلی، آیت مهرعلی بیگلو، لطیف حسنی، بهبود قلی‌زاده و شهرام رادمهر که از ۲۲ تیر ماه در زندان مرکزی تبریز دست به اعتصاب غذا زده بودند و به زندان اوین تبعید شدند، روز گذشته به زندان رجایی شهرکرج تبعید شدند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، پس از چند روز بی‌خبری از رهبران زندانی ینی گاموح، این زندانیان امروز عصر با خانواده‌هایشان تماس تلفنی داشتند.
یک منبع مطلع به نقل از زهرا فرج‌زاده همسر آیت مهرعلی بیگلو در این رابطه به گزارشگر هرانا گفت: "ایشان طی این تماس از وضعیت اسفناک زندان رجایی شهر و شرایط وحشتناک انتقالشان به تهران خبر داده‌اند، به طوری که آن‌ها را با یک ماشین ون که فاقد صندلی بود و در کف آن نشانده بودند، به تهران منتقل می‌کنند که زندان‌های تهران آن‌ها را نمی‌پذیرند و تا فردای‌‌ همان روز، بعبارتی ۲ روز متوالی داخل‌‌ همان ون در شرایط گرما و بدون هیچگونه استراحت به سربرده‌اند و در ‌‌نهایت دیروز به قرنطینه زندان اوین منتقل شده و امروز نیز از آنجا به زندان رجایی شهر فرستاده شده‌اند. طبق گفته آنان امشب را در قرنطینه زندان رجایی شهر خواهند بود و فردا به بند منتقل می‌شوند.
وی همچنین تصریح کرد: "آیت مهرعلی بیگلو در توصیف وضعیت زندان رجایی شهر اصطلاح آشغالدانی را بکار برده، گفته است که اینجا آشغالدانی است."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر