۱۳۹۲ تیر ۳۱, دوشنبه

تخریب ساختمان قدیمی بر سر ۳ کارگر ساختمانی







سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش یک ساختمان بر سر سه کارگر و مصدومیت ایشان خبر داد.
سید جلال ملکی ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: "وقوع یک مورد حادثه ریزش ساختمان در ساعت ۵۰: ۱۲ در محل خیابان کارگر نرسیده به بزرگراه جلال‌ آل‌احمد، کوچه سوم به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۴۰، ۴۹ و گروه نجات ۱۳ را به محل حادثه اعزام کرد.
وی افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که سه کارگر مشغول تخریب یک ساختمان دو طبقه قدیمی بودند، ناگهان سقف و دیوارهای طبقه اول بر سر آنان ریزش کرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به محبوس‌شدن سه کارگر در زیر آوار، به ایسنا گفت: دو تن از کارگران تا نیمه‌های بدن در زیرآوار بودند که آتش‌نشانان آنان را خارج کردند.
ملکی با بیان اینکه یکی دیگر از کارگران تا گردن در زیرآوار محبوس شده بود، ادامه داد: گروه دیگر از آتش‌نشانان نیز همزمان با ایمن‌سازی محل، اقدام به خروج این کارگر از زیرآوار کردند.
وی با بیان اینکه هر سه کارگر برای ادامه روند درمان، به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل داده شدند، گفت: این کارگران بین ۳۰ تا ۳۲ سال سن دارند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این حادثه را بی‌احتیاطی حین تخریب ساختمان اعلام کرد و افزود: آتش‌نشانان در ساعت ۱۴ به عملیات خود در محل خاتمه دادند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر