۱۳۹۲ تیر ۲۹, شنبه

برگزاری دادگاه یک نوکیش مسیحی در دادگاه انقلاب رباط کریم







 دادگاه "ابراهیم فیروزی" یکی دیگر از نوکیشان مسیحی در دادسرای دادگاه انقلاب شهرستان رباط کریم برگزارشد. در این جلسه اتهامات این نو کیش مسیحی به وی ابلاغ گردید.
بنا به گزارش تارنمای محبت نیوز، در تاریخ ۱۵ تیرماه سال جاری، دادگاه "ابراهیم فیروزی" از نوکیشان مسیحی که توسط ماموران امنیتی بازداشت شده بود در شعبه دوم بازپرسی دادگاه انقلاب شهرستان رباط کریم از توابع استان تهران به ریاست قاضی بابایی برگزار شد.
بر اساس این گزارش جلسه دادگاه برای رسیدگی به اتهامات این نوکیش مسیحی با حضور افرادی از وزارت اطلاعات تشکیل گردید.
در این دادگاه اتهاماتی مبنی بر اقدام به راه اندازی سایت مسیحی، ارتباط با عناصر مورد دار در خارج از کشور، برگزاری کلیسای اینترنتی و ترویج مسیحیت صهونیستی و... به وی زده شد.
ابراهیم فیروزی با رد این اتهامات، خود را به دور از مسائلی همچون ترویج مسیحیت صهونیستی دانست و آن را ساخته و پرداخته عناصر امنیتی و بازجویان ذکر کرد بگونه‌ای که قاضی متن کیفر خواست را دچار نقص دانست و صدور حکم را به آینده موکول کرد.
این نوکیش مسیحی همچنین در حال حاضر تمام مدارک شناسایی خود از قبیل گذرنامه، شناسنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت خود را در توقیف می‌بیند و عملن زندگی اجتماعی وی به دلیل در اختیار نداشتن مدارک شناسایی دچار خدشه و مشکل گردیده است.
لازم به یادآوریست، ابراهیم فیروزی ۲۸ ساله در روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۱ در محل کارش توسط چهار تن از ماموران لباس شخصی‌ بازداشت شد، ماموران ضمن بازداشت نامبرده برخی از لوازم شخصی، کامپیو‌تر و کتاب‌هایی با موضوعات الهیات مسیحی وی را ضبط و توقیف کردند.
فیروزی روز دوشنبه مورخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ پس از گذراندن ۵۳ روز بازداشت در زندان اوین با سپردن سند ملکی به ارزش ۳۰ میلیون تومان بطور موقت آزاد شد.
این نوکیش مسیحی پس از بازداشت به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل و به مدت ۱۰ روز تحت بازجویی زیر نظر بازجویان بازداشتگاه زندان اوین قرار داشت.
"ابراهیم فیروزی" پس از پایان دوره ۱۰ روزه بازجویی خود به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل و با دیگر زندانیان مسیحی همچون، سعید عابدینی، فرشید فتحی، مصطفی بردبار،... و برخی دیگر از زندانیان عقیدتی هم بند بود.
ابراهیم فیروزی ساکن شهرستان رباط کریم در (چهل کیلومتری جنوب غربی تهران) و در‌‌ همان منطقه‌ای زندگی می‌کند که چندی پیش "ستاربهشتی"، کارگر وبلاگنویس توسط پلیس فتا دستگیر شد و بر اثر شکنجه در زندانهای جمهوری اسلامی جان خود را از دست داد.
گفتنی است در هفته‌های گذشته نیز دادگاه محمد هادی (مصطفی) بردبار از نوکیشان مسیحی ساکن رشت که در ایام کریسمس سال گذشته (پنجشنبه مورخ ۷ دی ماه ۱۳۹۱) دستگیر شده بود صبح روز یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر