۱۳۹۲ شهریور ۹, شنبه

درخواست پدر حسین رونقی از دادستان تهران جهت اخذ مرخصی







احمد رونقی ملکی، پدر حسین رونقی ملکی، زندانی سیاسی محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوین، از جعفری دولت آبادی، دادستان تهران، جهت اخذ مرخصی استعلاجی برای فرزندش، نامه‌ای کوتاه نوشته است.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، حسین رونقی ملکی که از روز جمعه، ۱۸ مرداد ماه دست به اعتصاب غذا زده و روز چهارشنبه به دلیل وخامت حالش و خون ریزی معده و دستگاه گوارشی، به بیمارستان شهید مدرس اعزام و در بخش اورژانس بستری گردید، هم‌چنان در شرایط نامساعدی به سر می‌برد.
در پی این وضعیت، پدر این زندانی سیاسی، خطاب به دادستان تهران، نامه‌ای کوتاه نوشته است که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری هرانا قرار گرفته است.
متن نامه‌ی فوق الذکر به شرح زیر است:
درخواست فوری – مورخ ۸/۶/۹۲
دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب تهران جناب آقای جعفری دولت آبادی
با سلام
احتراماً به استحضار دادستان محترم می‌رساند به طوری که مستحضر هستید فرزندم سید حسین رونقی ملکی در شرایط بدی به سر می‌برد. از ناحیه‌ی هر دو کلیه دچار عارضه‌ای در زندان شده است و هم اکنون یکی از کلیه‌هایش ۹۰ درصد از کار افتاده و کلیه‌ی راست وی نیز در حال عفونت می‌باشد. لذا تقاضای فوری مرخصی استعلاجی درمانی دارم و خواهشمندم دستورات لازم برای نجات جان فرزندم را صادر فرمائید تا تحت درمان قرار گیرد.
با احترام- سیداحمد رونقی ملکی
پدر سیدحسین رونقی ملکی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر