۱۳۹۲ مهر ۱, دوشنبه

وضعیت وخیم جسمی مجید محمدی معین در زندان اوین







مجید محمدی معین که از ناحیه پا دچار شکستگی شده در وضعیت جسمی بسیار بدی بسر میبرد و مسئولین از اعزام وی به بیمارستان خودداری می‌کنند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، خبرنگار ماهنامه و روزنامه بیان و سلام که به اتهام ارتباط با دول متخاصم، در زندان اوین دوران حبس ۴ ساله خود را طی می‌کند مدتی است که از ناحیه پا دچار شکستگی شده و با اینکه نیاز به عمل جراحی در خارج از زندان را دارد، مسئولین حاضر به اعزام وی به مراکز درمانی بدون لباس فرم زندان نشده‌اند.
مجید محمدی معین، ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۱ توسط ماموران لباس شخصی بازداشت و پس از بازجویی در مکانی نامعلوم به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل و پس از ۶ ماه بلاتکلیفی در این بند در تاریخ شهریور ۹۱ به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شد.
این زندانی سیاسی مجری انحصاری حامیان کمیته ملی المپیک بود که به دلیل عقد قرار داد با شرکت یورکلوپ هلند جهت مسابقات آسیای مرکزی، از سوی نیروهای نامشخص بازداشت شده بود. وی در بهمن ماه ۸۹ نیز به اتهام حضور در تجمعات پس از انتخابات ۸۸ و عضویت در ستاد مرکزی موسوی بازداشت شده بود که برای وی قرار منع تعقیب صادر شد.
این زندانی سیاسی به اتفاق همسرش ملیکا اولادزاده دارای ۲ اختراع ثبت شده در زمینه بهداشت است که جز ۲۰ اختراع بر‌تر در این رشته محسوب می‌شود. مجید محمدی معین اولین شرکت ثبت شده تخصصی در زمینه خبری حامیان مالی را مدیریت می‌کرد که خدمات شایانی به ورزش کشور و ورزشکاران نامی داشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر