۱۳۹۲ شهریور ۱۱, دوشنبه

فیض الله عرب‌سرخی تحت عمل جراحی قرار گرفت







 فیض الله عرب‌سرخی زندانی سیاسی بند ۳۵۰ اوین برای پارگی تاندون کتف در بیماستان آتیه مورد عمل جراحی قرار گرفت.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، فیض الله عرب‌سرخی، زندانی سیاسی محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوین، در تاریخ دوشنبه ۴ شهریور ماه بصورت تحت الحفظ به بیمارستان آتیه در تهران منتقل و طی روز جاری برای پارگی تاندون کتف مورد عمل جراحی قرار گرفت.
تا لحظه تنظیم این خبر این زندانی سیاسی به هوش نیامده بود و همسر وی خانم مریم شربتدار قدس به گزارشگر هرانا گفت: "باید صبر کنیم تا بهوش بیایند تا بدانیم حالشان چگونه است چون همچنان در اتاق ریکاوری هستند."
وی همچنین در مورد وضعیت همسر خود گفت: "کمر وی نیز به عمل جراحی نیاز دارد ولی نمی‌تواند اینگونه عمل کند. چون مراقبتهای بعد از عمل دیسک (کمر) بیشتر است و باید حال وی بهبود پیدا کند."
فیض الله عرب سرخی، عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران و معاون وزیر بازرگانی دولت سیدمحمد خاتمی نزدیک به دوسال است که از مرخصی محروم بوده است. وی سال گذشته به مدت چهار ماه، تحت الحفظ و به همراه سه مأمور زندان در بیمارستان تحت درمان قرار داشت اما به ناگهان در پی دستور مسئولان قوۀ قضائیه درمانش ناتمام ماند و به زندان بازگردانده شد.
فیض الله عرب سرخی تیرماه سال ۸۸ توسط اطلاعات سپاه بازداشت و به اتهام تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ۵ سال حبس محکوم شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر