۱۳۹۲ آبان ۳۰, پنجشنبه

انتقال مجدد مهدی کروبی به بیمارستان







 فاطمه کروبی٬ همسر مهدی کروبی با انتشار پیامی ضمن اعلام آخرین وضعیت جسمی همسرش٬ از کادر پزشکی و پرستاری ایشان در بیمارستان لاله تهران و همچنین رئیس این بیمارستان تقدیر و تشکر نمود.
به گزارش سحام٬ روز گذشته ماموران امنیتی آقای کروبی را برای انجام اقدامات کلینیکی و پاراکلینیکی به بیمارستان لاله تهران منتقل نمودند.
مهدی کروبی همکنون از مشکلات گوارشی و نیز عدم توانایی در راه رفتن به علت عوارض مربوط به حبس در پی عدم دسترسی به نور مستقیم آفتاب و هوای تازه؛ رنج می‌برد.
ماموران امنیتی پس از ساعتی ایشان را مجددا به محل حبس و حصرشان منتقل می‌کنند.
خانم کروبی با اعلام این خبر گفته که نگهداری مهدی کروبی در محیطی غیرمسکونی با امکانات بسیار محدود موجب بروز بیماری‌های متعدد برای ایشان شده است.
اکنون بیش از هزار روز از حبس و حصر مهدی کروبی سپری شده است. وی دوران حبس را به تنهایی و در ساختمان امن وزارت اطلاعات سپری می‌کند.
طی ۷ روز گذشتهُ این دومین باری است که ماموران امنیتی٬‌ مجبور به انتقال آقای کروبی به بیمارستان می‌شوند.
خانواده کروبی در راستای بهبود شرایط جسمی مهدی کروبی٬ بار‌ها خواستار انتقال ایشان به منزل شخصی خود شده‌اند. اما نهادهای امنیتی همچنان با این مهم مخالفت می‌نمایند.
هرچند رسانه ها٬ شرایط آقای کروبی را حبس و حصر خانگی اعلام می‌کنند٬ لیکن ایشان نه تنها در منزل مسکونی خود نیستند٬ بلکه محل حبس ایشان نیز فاقد استانداردهای حداقلی یک ساختمان مسکونی است.
متن پیام خانم فاطمه کروبی به شرح زیر است:
بدنبال پیگیری و محبت هموطنان گرانقدر در ارتباط با روند درمانی آیت الله کروبی٬ لازم می‌دانم ضمن سپاس و تشکر فراوان از همه عزیزانی که به طرق مختلف محبت و همراهی خود را ابراز داشتند به اطلاع برسانم که روز گذشته (دوشنبه صبح) با هماهنگی ماموران امنیتی٬ آقای کروبی جهت درمان و انجام اقدامات کلینیکی و پاراکلینکی برای ساعاتی به بیمارستان لاله منتقل و غروب‌‌ همان روز مجددا به مکان حصر بازگردانده شدند.
متاسفانه محرومیت ممتد از هوای تازه، نور آفتاب و مهم‌تر نگهداری ایشان در محیطی غیر مسکونی با امکانات بسیار محدود موجب بروز بیماری‌های متعددی شده است.
بدینوسیله مراتب تشکر خود را از پزشکان محترم و پرستاران گرامی و نیز ریاست محترم بیمارستان لاله اعلام می‌نمایم و از خداوند منان برای آنان توفیق و سلامت مسئلت می‌کنم.
فاطمه کروبی
۲۸ آبان ماه ۱۳۹۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر