۱۳۹۲ آبان ۱۸, شنبه

درخواست خانواده مهدی کروبی از زندانیان اعتصاب کننده برای پایان دادن به اعتصاب







خانواده مهدی کروبی در پیامی از آقایان عبدالفتاح سلطانی، امیر خسرو دلیر ثانی، سعید مدنی و مهدی خدایی خواستند تا به اعتصاب غذای خود پایان دهند.
به گزارش سحام٬ در این پیام٬‌ضمن تاکید بر شجاعت و ایستادگی این عزیزان در دفاع از حقوق برحق زندانیان٬ از آنان خواسته شده «تا سلامتی خود را که برای همه ما مهم و ارزشمند است را به خطر نیاندازند.»
عبدالفتاح سلطانی، امیر خسرو دلیر ثانی، سعید مدنی و مهدی خدایی از ظهر روز شنبه در اعتراض به وضعیت زندانیان بیمار که نیاز به رسیدگی پزشکی در خارج از زندان دارند و عدم توجه مسئولین زندان به وضعیت وخیم آنان دست به اعتصاب غذا زده‌اند. اعتصاب کنندگان خواسته‌اند که بیماران محبوس به بیمارستانی خارج از زندان اعزام شده و بتوانند از حق مرخصی درمانی بهره‌مند شوند.
متن این پیام بدین شرح است:
جناب آقایان عبدالفتاح سلطانی، سعید مدنی، امیر خسرو دلیرثانی و مهدی خدایی
با سلام و عرض احترام
ضمن تجلیل از مقاومت٬ شجاعت٬ ایستادگی و حق خواهی شما عزیزان در مسیر آزادی و آزادگی و نیز اعتقاد به حق اعتراض تان٬ از شما عزیزان خواهشمدیم تا سلامتی خود را٬ که برای همه ما مهم و ارزشمند است را به خطر نیانداخته و ضمن پایان دادن به اعتصاب غذای خود٬ به این مهم توجه داشته باشید که این خواسته٬ انتظار همه دلسوزانی است که امیدشان به شما و دیگر زندانیان مبارز و برومند است.
باشد که به زودی شاهد آزادی شما عزیزان و همه زندانیان دربند باشیم.
۱۷ آبانماه ۱۳۹۲خانواده مهدی کروبی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر