۱۳۹۲ آذر ۱۸, دوشنبه

مولوی عبدالحمید: به وضعیت اعتصاب کنندگان زندان قزل‏حصار رسیدگی کنید









 مولانا عبدالحمید؛ امام جمعه اهل سنت زاهدان طی نامه‌ای به حسن روحانی رئیس جمهور ایران، خواستار رسیدگی به وضعیت زندانیان اعتصاب کننده در زندان قزل‏حصار شدند.
مولانا عبدالحمید در این نامه که در وبسایت رسمی ایشان منتشر شده از رئیس جمهور خواستند تا «با مداخله در این موضوع و پیگیری آن از طریق قوه محترم قضائیه، زمینه برخورداری این زندانیان از رافت اسلامی و رسیدگی به خواسته‌های آنان برای تجدیدنظر در احکام صادره را فراهم نمایند.»
متن کامل این نامه ‌که به دفتر ریاست جمهوری فاکس شده است، به شرح ذیل است:
محضر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
السلام علیکم و رحمت الله و برکاته
احتراما به استحضار می‌‏رساند؛ بیش از یک ماه است که تعدادی از جوانان اهل‏‌سنت محکوم به اعدام در زندان قزلحصار کرج در اعتراض به عدم رعایت اصل تفکیک جرائم و احکام صادره، دست به اعتصاب غذا زده‌‏اند تا از این طریق بتوانند صدای اعتراض خود را به گوش مسئولین برسانند.
متاسفانه علیرغم وخامت شدید وضعیت جسمی این زندانیان و هشدار پزشک زندان نسبت به وضعیت آنان، رسیدگی لازم از سوی مسئولان مربوطه صورت نگرفته است و هر لحظه بیم آن می‌رود که این زندانیان بر اثر عوارض ناشی از اعتصاب غذای طولانی جان خود را از دست بدهند.
از جنابعالی به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی و پاسدار حقوق همه شهروندان این سرزمین درخواست دارم تا با مداخله در این موضوع و پیگیری آن از طریق قوه محترم قضائیه، زمینه برخورداری این زندانیان از رافت اسلامی و رسیدگی به خواسته‌های آنان برای تجدیدنظر در احکام صادره را فراهم نمایند.
تدبیر و حکمت حضرتعالی می‌تواند تبلیغات سوء دشمنان ایران اسلامی را که از چنین موضوعاتی برای تخریب وجهه اسلام و نظام سوءاستفاده می‌کنند نقش بر آب کرده و موجب شادی و خوشنودی پروردگار متعال و ملت شریف ایران شود.
توفیقات روز‏افزون جنابعالی را از ایزد منان خواستارم.
(مولوی) عبدالحمید
امام جمعه اهل‏سنت زاهدان



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر