۱۳۹۳ اردیبهشت ۳, چهارشنبه

انتقال محمدصدیق کبودوند، از انفرادی به بهداری زندان





در پی وخامت وضعیت جسمی، محمدصدیق کبودوند، از سلول های انفرادی بند ۲۴۰ زندان اوین به بهداری منتقل شده است.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، محمدصدیق کبودوند، از زندانیان سیاسی که در پی وقایع پنج شنبه سیاه در بند ۳۵۰، از اتاق ۳ به سلول انفرادی منتقل شده بود، در بهداری زندان اوین به سر می برد.
آقای کبودوند که در روز پنج شنبه، مورد ضرب و شتم شدید نیروهای امنیتی قرار گرفته بود، از ناحیه دست و دنده ها آسیب دیده است. این زندانی سیاسی به علاوه از بیماری های قلبی و عروقی نیز رنج می برد که نگرانی ها نسبت به وضعیت جسمی اش را افزایش داده است.
خانم پریناز حسنی، همسر آقای کبودوند که روز دوشنبه اول اردی بهشت‌ ماه، جزو آخرین نفراتی بود که موفق به ملاقاتی کوتاه با همسرش شد، تاکید کرده بود که وضعیت عمومی وی بسیار وخیم بوده و نیاز شدیدی به مراقبت‌ های ویژه در مراکز درمانی خارج از زندان دارد.
گفتنی ست بسیاری از زندانیانی که کماکان در سلول انفرادی به سر می برند نظیر جواد فولادوند (آسیب دیدگی از ناحیه پای چپ و چشم راست)، مهرداد آهن خواه (شکستی از ناحیه سر)، سمکو خلقتی (آسیب دیدگی از ناحیه گردن) و سهیل بابادی (آسیب دیدگی مچ دست و کبودی شدید بدن) نیز نیاز مبرم به انتقال به مراکز درمانی خارج از زندان دارند که هم چنان از این مهم ممانعت به عمل می آید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر