۱۳۹۳ تیر ۲, دوشنبه

اعتراض خانواده های دانش‌آموزان شین‌آبادی





گویا مشکلات دانش‌آموزان شین‌آبادی همچون دانش‌آموزان درودزنی بی‌پایان است و آنها افزون بر صدمات آتشی که بر جانشان افتاده است باید آتش بی‌مهری مسئولان را نیز تحمل کنند.
درحالی‌که هنوز اعتراض‌ها به نحوه درمان شنیده می‌شود والدین برخی دانش‌آموزان شین‌آبادی به میزان دیه نیز اعتراض دارند. نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: هنوز چند خانواده دیه نقدی خود را دریافت نکرده‌اند و معتقدند مبلغ آن کم است و باید بیشتر شود. دانش‌آموزان حادثه دیده شین‌آباد پیرانشهر تا‌کنون ۲دیه عمر به مبالغ ۶۰و ۷۲میلیون تومان دریافت کرده‌اند که این دیه‌های عمر به اسم دانش‌آموزان مصدوم است.
رسول خضری به ایلنا گفته سقف دیه نقدی ۱۱۰میلیون تومان است و دیه نقدی بنا به درصد سوختگی دانش‌آموزان از ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۶۰، ۷۰میلیون تومان پرداخت شده و بیشترین میزانی هم که تعلق گرفته ۱۱۰میلیون تومان بوده است. وی با تأکید بر لزوم پرداخت مستمری به دانش‌آموزان شین‌آبادی از توابع پیرانشهر افزود: در ابتدای شروع به‌کار دولت یازدهم درخواست کردیم که برای این دانش‌آموزان مستمری درنظرگرفته شود و بحث‌هایی هم دراین زمینه مطرح شد اما هنوز به قطعیت نرسیده است.
آذر۹۱ بخاری نفتی یکی از کلاس‌های دبستان انقلاب اسلامی شین‌آباد دچار آتش‌سوزی شد که بر اثر آن ۲۷دانش‌آموز، ۲معلم و خدمتگزار این دبستان دچار مصدومیت شدند. متأسفانه ۲نفر از دانش‌آموزان مصدوم این حادثه بر اثر شدت سوختگی جان باختند. آذر ۸۵ نیز مدرسه‌ای در روستای درودزن استان فارس آتش گرفت که بر اثر آن ۸دانش‌آموز مصدوم شدند. پرداخت دیه‌ آنها بیش از زمان معالجه به درازا کشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر