۱۳۹۳ مرداد ۱۵, چهارشنبه

برگزاری مراسم بزرگداشت جمال حسینی در زندانهای مختلف کشور





 تعدادی از زندانیان سیاسی در زندانهای مختلف کشور با بزرگزاری مراسم‌هایی به بزرگداشت یاد سید جمال حسینی، سردبیر متوفی خبرگزاری هرانا و هماهنگ کننده مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران پرداختند.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، تعدادی از زندانیان سیاسی زندانهای اوین، رجایی شهر و ارومیه با برگزاری مراسماتی به مناسبت سومین روز درگذشت نابهنگام و پرابهام سید جمال حسینی، سردبیرخبرگزاری هرانا و از بنیانگذاران مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، با پخش خرما و ایراد سخن به خصوص از سوی زندانیانی که تجربه همکاری یا ارتباط با زنده یاد حسینی را داشتند به بیان ویژگی‌های شخصیتی ایشان، خاطرات و نیز تاثیر ایشان بر مبارزات جامعه حقوق بشری ایران پرداخته و بدینوسیله یاد وی را زنده کردند.
گفتنی است سید جمال حسینی (اسفندیار بهارمس) ۳۴ ساله و از بناینگذاران مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران بود که مسولیت هماهنگ کنندگی این تشکل و سردبیری خبرگزاری هرانا را در زمان فوت خود برعهده داشت، پلیس ترکیه پیکر بی‌جان آقای حسینی را در پشت میز کارش در حالی که لکه‌هایی از خون بر صورت و قسمت‌هایی از خانه وی مشاهده می‌شد در صبح پنجم آگوست یافت. تحقیقات پلیس ترکیه درباره این مرگ مشکوک همچنان ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر