۱۳۹۳ مرداد ۱۱, شنبه

تعلل در صدور مرخصی پزشکی برای یوسف آبخرابات





یوسف آبخرابات از اعضای کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری، که در زندان مهاباد محبوس میباشد نیاز به مرخصی پزشکی و انتقال به بیرون از زندان جهت مداوای فوری دارد.
به گزارش کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری، یوسف آبخرابات که دچار پارگی شبکیه چشم شده است باید فورا به پزشکان متخصص بیرون از زندان مراجعه کند تا به سرعت تحت مداوا و عمل جراحی قرار گیرد. یوسف آبخرابات که پیشتر در اثر کار فراوان دچار آسیب دیدگی در شبکیه چشم شده بود، اخیرا نیز به علت فشارهای وارده در اثر دستگیری و زندان به مشکلات جدیدتری در ناحیه ی چشم و شبکیه دچار شده است.
خانواده ی آبخرابات به مدت دو ماه است که پرونده ی پزشکی وی را به همراه مدارک لازم جهت صدور مرخصی پزشکی به دادستانی مهاباد تحویل داده اند اما هنوز اقدام لازم جهت صدور مرخصی پزشکی برای وی از سوی دادستانی انجام نگرفته و به نظر میرسد عملا در این زمینه تعلل صورت گرفته است. این وضعیت در حالی اتفاق میافتد که رییس زندان مهاباد که از نزدیک وضعیت یوسف آبخرابات را مشاهده کرده است با مرخصی وی موافق است اما کماکان دستور نهایی دادستان صادر نشده است.
بنا بر گزارش دریافتی وضعیت چشم یوسف آبخرابات به گونه ای است که دیدن محیط اطراف برای وی بسیار دشوار شده است و در صورت تعلل بیشتر در صدور مرخصی پزشکی، امکان ایجاد نارسایی دایمی بینایی برای وی محتمل است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر