۱۳۹۱ آذر ۳۰, پنجشنبه

وضعیت نگران کننده محمد بنازاده امیرخیزی در زندان









محمد بنازاده امیرخیزی زندانی سیاسی و از بازاریان سر‌شناس تهران در وضعیت جسمی نگران کننده‌ای در زندان رجایی شهر کرج بسر می‌برد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، محمد بنازاده که مبتلا به بیماری پروستات می‌باشد و بتازگی با مشکلات عصبی از نوع افسردگی شدید، اختلال خواب و فراموشی مبتلا شده و مسئولین زندان هیچ‌گونه اقدامی در جهت درمان وی انجام نمی‌دهند.
وی که بدلیل بیماری پروستات خود نیز باید هر از چند گاهی تحت سونوگرافی قرار گیرد بدلیل مشکلاتی که مسئولین زندان بر سر اعزام زندانیان سیاسی به بیمارستانی خارج از زندان ایجاد کرده‌اند پس از مدت‌ها انتظار در تاریخ سه‌شنبه ۲۳ آبان ماه با رفتاری توهین آمیز و زننده به بیمارستان اعزام شد.
لازم به یاد آوری است که آقای محمد بنازاده امیرخیزی ۶۳ ساله در ۹ آذرماه سال ۸۸ با یورش مامورین وزارت اطلاعات به محل کارش دستگیر و به بند ۲۰۹ زندان اوین و سپس زندان رجایی شهر کرج منتقل شد.
گفتنی است که خواهر این زندانی سیاسی، بنام کبری بنازاده امیرخیزی که حدود ۶۰ سال سن دارد از ناحیه زانو، کمر و چشم ابراز ناراحتی می‌کند و مسئولین زندان از اقدامات درمانی شایسته تا کنون سرباز زده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر