۱۳۹۱ دی ۵, سه‌شنبه

احضار و تهدید عباس بادفر در حفاظت زندان رجایی شهر کرج








در پی انتشار نامه‌ای از عباس بادفر خطاب به احمد شهید، وی به حفاظت زندان رجایی شهر کرج احضار و مورد تهدید رییس حفاظت قرار گرفت.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، در پی انتشار نامه‌ای از عباس بادفر خطاب به احمد شهید، گزارشگر ویژه حقوق بشر، این زندانی سیاسی زندان رجایی شهر کرج روز دوشنبه ۴ دی به حفاظت زندان احضار و از سوی ریاست حفاظت "فرج‌‌نژاد" تهدید به انتقال به سلول انفرادی، تبعید به یکی از شهرستانهای دوردست و به جریان افتادن اتهام محاربه برای وی شد.
عباس بادفر، یکی از اعضای جدا شده سازمان مجاهدین خلق می‌باشد که در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۸۸ توسط نیروهای امنیت ملی عراق به ایران مسترد شد و مدت ۳ ماه را در بند ۲-الف سپاه سپری کرد و تحت فشار قرار گرفت تا بر علیه موضع پیشین خود و سازمان مطبوعش مصاحبه تلویزیونی انجام دهد.
گفتنی است، وی با وجودی که تحت نظارت کمیساریای عالی پناهندگان قرار داشت از سوی دولت عراق به ایران استرداد شده است و پس از اینکه حاضر به همکاری با ارگانهای امنیتی علیه سازمان مجاهدین نمی‌شود، در دادگاه انقلاب به ۱۰ سال حبس تعزیری توام با تبعید به زندان رجایی شهر کرج محکوم شد.
عباس بادفر که اکنون نزدیک به ۴ سال را در زندان سپری کرده است، هم اکنون در سالن ۱۲ بند ۴ زندان رجایی شهر کرج بسر می‌برد و بدلیل اینکه خانواده‌اش در شهر ایرانشهر واقع در سیستان و بلوچستان زندگی می‌کنند، عملا از ملاقات با بستگانش نیز محروم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر