۱۳۹۱ دی ۵, سه‌شنبه

محرومیت وحید اصغری از ملاقات این هفته نیز ادامه داشت









وحید اصغری این هفته نیز بدستور دادگاه انقلاب از انجام ملاقات با بستگان خود محروم بود؛ علی معزی و غلامرضا خسروی در اعتراض به این موضوع از ملاقات با خانواده خود صرف نظر کردند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز دوشنبه ۴ دی ماه روز ملاقات بند ۳۵۰ بود. امام وحید اصغری کماکان بدلیل امتناع از حضور در جلسه دادگاه شعبه ۱۵ به ریاست قاضی صلواتی از حق ملاقات محروم گردید.
وی که دلیل شرکت نکردن خود در جلسه دادگاه را دلایلی چون عدم صلاحیت دادگاه و سوء استفاده صلواتی از حضور فیزیکی متهم برای حکمهای از پیش تعیین شده و نیز اجبار به پوشیدن لباس زندان و دستبند عنوان کرد، به همین جرم بدستور قاضی یک هفته به سلول انفرادی بند ۲۴۰ اوین منتقل گردید و برای مدت سه هفته ممنوع الملاقات گردید.
روز دوشنبه غلامرضا خسروی سوادجانی و علی معزی بدلیل اعتراض به ممنوعیت ملاقات وحید اصغری، باوجود حضور خانواده‌هایشان در سالن ملاقات از انجام ملاقات امتناع کردند. این برای سومین هفته پیاپی می‌باشد که غلامرضا خسروی از انجام ملاقات با خانواده‌اش خودداری می‌کند.
علی معزی نیز که تا هفته گذشته ممنوع الملاقات بوده است، با تقاضای وکیل خود از قاضی صلواتی اجازه ملاقات با خانواده را حاصل کرده بود، اما با وجود نداشتن ملاقات برای بیش از ۲/۵ ماه وبیماری جسمی خود، درحمایت از وحید اصغری و اعتراض به عملکرد دادگاه ابوالقاسم صلواتی، از انجام ملاقات امتناع نمود.
گفتنی است، خانواده وحید اصغری درپیامی از غلامرضا خسروی، اسداله هادی، علی معزی و مجید اسدی، به خاطر حمایت از وحید و اعتراض به عمل ابوالقاسم صلواتی با امتناع خود از ملاقات ونیز اعتصاب غذا، بسیار تشکر نمودند و خواستند که به اعتراض خود پایان داده و از حقوق خود نگذشته و خود را تحت فشار قرارندهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر