۱۳۹۱ دی ۲۹, جمعه

ادامه ممنوعیت دیدار و تماس تلفنی موسوی و رهنورد با فرزندانشان









ممنوعیت مطلق تماس تلفنی دختران موسوی و رهنورد با پدر و مادرشان همچنان ادامه دارد و این دو محصور حتی از کسب اطلاع از احوال فرزندانشان هم ممانعت می‌شوند.
بنا به گزارش تارنمای کلمه، این موضوع را زهرا رهنورد در تماس تلفنی روز سه شنبه با مادرش تایید کرد و گفت که آن‌ها اجازه ندارند با دختران خود هیچ گونه گفت‌و‌گویی داشته باشند.
خانم رهنورد که به تازگی پدرش را از دست داده و حتی در مراسم تشییع و ختم وی نیز نتوانست حضور یابد، روز سه شنبه امکان یافت با مادرش تماس تلفنی داشته باشد و جویای احوال این مادر تنها شود.
کوکب، زهرا و نرگس، دختران میرحسین موسوی اما اجازه ندارند با پدر و مادر زندانی خود ملاقات یا حتی تماس تلفنی داشته باشند و بدین ترتیب بی‌خبری آن‌ها از وضعیت موسوی و رهنورد همچنان ادامه دارد.
در دو ماه اخیر، فرزندان میرحسین گوشه‌هایی از آنچه در مدت اخیر بر پدر و مادرشان گذشته بود را در مصاحبه‌هایی و نیز در بیانیه‌ای مشترک با فرزندان شیخ مهدی کروبی، اطلاع رسانی کردند. این در حالی بود که آن‌ها از ماه‌ها قبل تقریبا به طور کامل سکوت کرده بودند تا لجبازی رهبران حکومت باعث نشود که روند درمانی دیرهنگامی که برای مهندس موسوی در حال پیگیری بود، متوقف شود.
ماموران امنیتی حاکمیت هم که پیش از این تهدید کرده بودند در صورت هرگونه خبررسانی فرزندان، ارتباط آن‌ها را با پدر و مادرشان به طور کامل قطع خواهند کرد، اکنون بر اجرای این تهدید غیرقانونی و غیر انسانی اصرار دارند و فرزندان موسوی را به طور کامل از وضعیت پدر و مادر خود که در حبس خانگی هستند، بی‌خبر نگه داشته‌اند.
این در حالی است که حصر خانگی موسوی و رهنورد و کروبی تا حدود یک ماه بعد، دوساله می‌شود و با این حال سران حکومت هنوز هیچ توجیه قانونی برای این کار ارائه نکرده و به محاکمه علنی و عادلانه ایشان نیز تن نداده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر