۱۳۹۱ دی ۱۴, پنجشنبه

سلامت جسمی صالح الدین مرادی در خطر است









وضیعت جسمی صالح الدین مرادی از دراویش گنابادی محبوس در زندان عادل آباد شیراز وخیم گزارش شده است. وی ماه‌هاست که از درد کلیه رنج می‌برد و اکنون نیز دچار خونریزی داخلی شده است.
بنا به گزارش مجذوبان نور، آقای صالح الدین مرادی که ماه‌هاست از درد کلیه رنج می‌برد، حال به خونریزی داخلی و سوء تغذیه شدید مبتلا شده است و تاکنون نیز پیگیری خانواده این درویش برای رساندن وی به مراکز درمانی نیز هیچ نتیجه‌ای نداشته، به طوری که در اعزام این درویش به بیمارستان هیچ گونه معالجه‌ای برای این زندانی عقیدتی صورت نگرفته و بدون معاینه توسط پزشک به زندان بازگردانده شد.
این زندانی عقیدتی حتی در جلسه رسیدگی به پرونده خود که در روز دوشنبه ۱۱ دی ماه در شعبه دوم دادگاه انقلاب شیراز برگزار شد نیز از وضیعت جسمی مناسبی برخوردار نبود به طوری که قادر به دفاع از خود نشد.
گفتنی است که قاضی پرونده در جلسه دادگاه با توجه به وضیعت جسمی و ۱۶ ماه تحمل زندان، برای آزادی وی قرار کفالت صادر کرد، اما این درویش گنابادی با رد این پیشنهاد توضیح داده است که: "تا برادران و هم مسلکان من نیز به همین جرم در زندان محبوس هستند، حاضر به آزادی مشروط نیستم. این قرار کفالت بایستی از‌‌ همان اول صادر می‌شد تا من ۱۶ ماه را در زندان سپری نکنم."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر