۱۳۹۱ دی ۲۸, پنجشنبه

متهم به قتل در تهران پارس به اعدام محکوم شد









پسر جوانی که متهم است دختر مورد علاقه‌اش را با ۴۶ ضربه کارد به قتل رسانده بود، به اعدام محکوم شد.
بنا به گزارش مهر، در این پرونده پویا ۲۵ ساله متهم است ۲۳ اسفند سال گذشته دختر مورد علاقه‌اش به نام معصومه را در تهرانپارس به قتل رسانده است.
صبح روز سه‌شنبه جلسه محاکمه متهم در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد. متهم به قتل در این جلسه گفت: اتهام قتل عمدی را قبول دارم. دو سال قبل از قتل، یکی از دوستانم شماره معصومه را به من داد و رابطه ما به صورت تلفنی بود. او گفته بود هپاتیت دارد و من به خاطر بیماری به رابطه به او ادامه دادم. وقتی به خودم آمدم عاشقش شده بودم.
وی ادامه داد: زمان قتل در یک کارگاه در همدان کار می‌کردم. روز حادثه با من تماس گرفت و خواست به تهران بیایم. من هم به تهران بازگشته و به محل کارش رفتم. وقتی وارد محل کار او شدم متوجه شدم در آنجا یک مرد هم کار می‌کند. به همین خاطر به او اعتراض کرده و با هم درگیر شدیم در یک لحظه کاردی از آنجا برداشته و با آن معصومه را کشتم.
در ادامه وکیل متهم به دفاع از موکلش پرداخت. پویا هم در آخرین دفاعش گفت: من اتهام قتل را قبول دارم و هر مجازاتی در نظر بگیرید قبول می‌کنم.
پس از آخرین دفاعیات متهم، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و متهم را به اعدام محکوم کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر