۱۳۹۱ بهمن ۱۴, شنبه

مسمومیت دارویی احمدرضا احمدپور در زندان پارسیلون خرم‌آباد









احمدرضا احمدپور زندانی سیاسی زندان پارسیلون خرم آباد در پی مسمومیت دارویی، در بیمارستان شهدای عشایر بستری شد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، صبح روز چهارشنبه احمد رضا احمدپور، روحانی منتقد و پژوهشگر حوزه، وبلاگ نویس، عضو جبهه مشارکت و از شاگردان آیت الله منتظری به دلیل مسمومیت دارویی، درداخل زندان پارسیلون خرم آباد در بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد بستری شد.
گفتنی است، پس از بستری شدن، معدهٔ وی را شستشو دادند و هم اکنون شرایط جسمانی مناسبی ندارد.
بنا به اطلاعات رسیده، در بیمارستان یک سرباز برای مراقبت از او گذاشته‌اند و اجازه ملاقات یا تماس تلفنی از وی سلب شده است.
پیش از این در پی تجویز استراحت مطلق (حداقل دو ماه از سوی پزشکان معالج سید احمدرضا احمدپور و اشارهٔ پزشکی قانونی به تعدد مشکلات جسمی، وی خواستار تشکیل کمیسیون پزشکی شد که با مخالفت دادستان ویژه روحانیت مواجه گردید و پس از مختومه شدن پرونده حبس در زندان خرم‌آباد، دادستان دستور ادامه تحمل حبس وی در "زندان باز الیگودرز" و تشکیل کمیسیون جدید در پزشکی قانونی خرم‌آباد را صادر نموده است.
احمدرضا احمدپور روحانی منتقد و وبلاگ نویس و از اعضای جبهه مشارکت در آخرین محکومیت خود در سال ۹۰ به سه سال حبس در تبعید در زندان سپیدار اهواز و ده سال تبعید در شهر ایذه محکوم شده بود.
احمد رضا احمدپور که در سال ۸۸ نیز به یک سال حبس محکوم شده بود، بعد از اتمام محکومیت خود به دلیل نوشتن نامه به سازمان ملل و اعتراض به شیوه دادگاه ویژه روحانیت مجددا محکوم شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر