۱۳۹۲ فروردین ۲۰, سه‌شنبه

صدور حکم اعدام برای متهم به قتل در مسگرآباد











 جوانی که متهم است به هواخواهی پسر عمه‌اش جوان دیگری را با ضربات کارد از پا درآورده بود با حکم قضات دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شد.
بنا به گزارش روزنامه خراسان، جوانی بنام آرش که متهم است در روز ۲۱ دی ماه سال ۹۱ در یک درگیری جوان دیگری بنام محمد را به قتل رسانده با حکم قضات دادگاه کیفری استان تهران به مرگ محکوم شد.
یکی از شاهدان عینی به پلیس گفته بود: "من و محمد در مسگرآباد نشسته بودیم که آرش به ما نزدیک شد. او از قبل با محمد دوست بود اما وقتی سراغ ما آمد عصبانی به نظر می‌رسید و یک چوب در دستش بود. آرش رو به محمد کرد و گفت به خاطر آنکه با پسر عمه‌ام درگیر شدی باید ادب شوی. سپس با چوب به جان دوستم افتاد. او سپس چاقویی را از جیبش بیرون کشید و چند ضربه به محمد زد و خیلی زود از آنجا فرار کرد."
به دنبال جمع آوری این اطلاعات آرش و پسر عمه‌اش حمید دستگیر شدند تا در این باره پاسخگو باشند.
حمید در این باره گفت: "چند روز قبل از این حادثه در خیابان با محمد درگیر شدم و او سیلی محکمی به من زد. من هم این ماجرا را برای آرش تعریف کردم. او گفت هر طور شده این کار محمد را تلافی می‌کند. چند روز بعد فهمیدم آرش، محمد را کشته است."
در همین حال متهم به قتل با انکار این جنایت گفت: "درگیر شدن با محمد را قبول دارم اما من فقط با چوپ چند ضربه به او زدم و نمی‌دانم ضربات چاقو را چه کسی به او زده است."
متهم که بر اظهاراتش پافشاری می‌کرد روز ۱۹ اسفند سال گذشته نیز در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و بار دیگر اظهارات قبلی‌اش را تکرار و ادعا کرد "در حمایت از پسرعمه‌اش با محمد درگیر شده و با چوب به او ضربه زده است." در چنین شرایطی ۵ قاضی دادگاه وارد شور شدند و سرانجام صبح روز گذشته آرش را به اعدام محکوم کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر