۱۳۹۲ تیر ۲۵, سه‌شنبه

نامه پدر حسین رونقی خطاب به دادستان تهران







سید احمد رونقی ملکی پدر حسین رونقی در نامه ای به دادستان تهران جعفری دولت آبادی خواهان تمدید مرخصی استعلاجی فرزندش شد.
در بخشی از نامه وی به دادستانی آمده است: به خاطر انتخابات به اینجانب دستور داده بودند در مورخه ۳۱/۲/۹۲ فرزندم را به زندان برگردانم. اینجانب فرزندم را در موعد مقرر به زندان تحویل دادم.
متن کامل این نامه که در اختیار خبرگزاری هرانا قرار گرفته است به شرح زیر است:
باسمه تعالی

۲۶/۰۳/۹۲
دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران جناب آقای جعفری دولت آبادی
با سلام
احتراماً به استحضار مقام محترم قضائی و دادستان محترم می‌رساند اینجانب سید احمد رونقی ملکی پدر سید حسین رونقی ملکی برای عدالت و قانون و اجرای قانون در کشورمان احترام زیادی قائل هستم. به طوریکه مستحضر هستید فرزندم سید حسین رونقی ملکی چندین بار تحت عمل جراحی قرار گرفته است. بنده از دادستان محترم و کارکنان دادستانی ومسئولین زندان برای تحت عمل جراحی و درمان قرار گرفتن فرزندم و ادامه درمان ‌‌نهایت تقدیر و تشکر و قدردانی را دارم. جناب آقای دادستان فرزندم برای حفظ و نگهداری کلیه‌هایش نیاز مدام به مرخصی درمانی را دارد که جانش در خطر می‌باشد. به خاطر انتخابات به اینجانب دستور داده بودند در مورخه ۳۱/۲/۹۲ فرزندم را به زندان برگردانم. اینجانب فرزندم را در موعد مقرر به زندان تحویل دادم. کتباً نیز به حضور معاون محترم حضرتعالی، جناب آقای خدابخش نامه‌ای تقدیم نموده‌ام و مشکلات حسین را نیز به استحضار ایشان رسانده‌ام. جناب آقای دادستان فرزندم حسین اکنون در زندان با مشکلات زیاد مواجه می‌باشد:
الف: درد شدید کلیه‌ها
ب: خونریزی و سوزش ادرار
مدام نیاز به مراجعه به متخصص دارد.
ضمناً آب و هوای زندان و غذای نامناسب برای سلامتی حسین مضر بوده و جانش را به خطر می‌اندازد. در خاتمه تقاضا دارم دستور فرمائید مرخصی فرزندم سید حسین رونقی ملکی تمدید گردد و از زندان برای ادامۀ درمان خارج شود.
ضمنا در مورخه ۲۰/۰۳/۹۲ به بیماستان شهید هاشمی‌نژاد اعزام شده و گواهی پزشکی به پیوست این نامه خدمتتان فاکس می‌شود. و در مورخه ۱۰/۴/۹۲ ساعت ۲ بعد از ظهر برای پیگیری درمان کلیه‌هایش وقت تعیین شده است. از آن مقام محترم قضائی تقاضامندم برای ادامه درمان در مورد مرخصی فرزندم دستورات لازم صادر فرمایند.
با تقدیم احترامات
سید احمد رونقی ملکی پدر سید حسین رونقی ملکی
امضا- ۲۶/۳/۹۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر