۱۳۹۲ تیر ۱۹, چهارشنبه

قرنطینه زندان رجایی شهر به ساس و شپش آلوده است / تصویر







شپش و ساس در بند قرنطینه زندان رجایی شهر زندانیان را عاصی کرده است.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، طبق دستور جدید رئیس زندان رجایی شهر، هر زندانی جدید الورود و یا کسانی که از مرخصی بازمیگردند و یا به هر علتی یک شب را خارج از زندان سپری کرده‌اند، باید در قرنطینه زندان حداقل یک شب را سپری نمایند.
این قانون که در مورد زندانیان سیاسی نیز صدق می‌کند، باعث بروز مشکلات بسیاری شده است. زیرا بند قرنطینه زندان رجایی شهر بشدت آلوده بوده و جانوران موزی همچون ساس و شپش زندانیان را آزار می‌دهند.
همچنین یکی از زندانیان بند سیاسی زندان رجایی شهرکرج به گزارشگر هرانا گفت: "هم اکنون سه تن از پاسدار بندها بنامهای (اسماعیلی، مرندی و دفتری) در بند قرنطینه حضور دارند که هرسه رفتاری تحقیر آمیز با زندانیان دارند. در اکثر مواقع زندانیان در بدو ورود کاملا برهنه می‌شوند و حتی بازرسی داخل بدن (بازرسی مقعدی) برخی از زندانیان با انگشت هم در قرنطینه متداول است."
از آن رو که زندانیان پس از قرنطینه به بندهای دیگر این زندان منتقل می‌شوند این آلودگی را در تمام بند‌های زندان پخش می‌کنند.
در عکسهایی که در زیر می‌بینید، زندانی "ایرج حاتمی" پس از بازگشت از مرخصی و یک شب اقامت در قرنطینه زندان بر اثر نیش شپش و ساس اینگونه شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر