۱۳۹۲ شهریور ۱۳, چهارشنبه

رضا اکوانیان از سلول انفرادی به سلول سه نفره منتقل شد








 رضا اکوانیان پس از ۲۲ روز سلول انفرادی در بند ۲۰۹ اوین به سلول ۳ نفره در همین بند منتقل شد، از وضعیت طاهر اکوانیان اطلاعی در دست نیست.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، "رضا اکوانیان" و "طاهر اکوانیان" در پی سخنان "بزرگواری" نماینده کهکیلویه و بهمئی که از "چماق لری" در سخنان خود استفاده کرده بود، عصر روز سه‌شنبه ۲۲ مرداد ماه تجمعی اعتراضی در مقابل مجلس برگزار کرده و بازداشت شدند.
پس از ۲۲ روز سلول انفرادی در بند ۲۰۹ اوین روز گذشته سه‌شنبه ۱۲ شهریور ماه "رضا اکوانیان" به سلول‌های سه نفره همین بند منتقل شد.
یکی از بستگان این دو زندانی سیاسی که نخواست نامش فاش شود به گزارشگر هرانا گفت: "رضا روز گذشته با منزل تماس گرفت و این خبر را به ما داد. اما طاهر هنوز تماسی با خانه نداشته است و رضا از وضعیت وی بی‌اطلاع بود. رضا و طاهر همچنان ممنوع الملاقات هستند و برادر رضا که روز گذشته به زندان اوین مراجعه کرد، اجازه ملاقات با وی را پیدا نکرده است."
رضا اکوانیان وبلاگ نویس، شاعر و از اعضای پیشین مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران بوده که سابقه بازداشت در سال ۱۳۸۸ را داشته و همچنین طاهر اکوانیان دانشجوی فلسفه دانشگاه بهشتی تهران، شاعر و سابقه بازداشت در سال ۱۳۸۸ را داشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر