۱۳۹۲ دی ۲۹, یکشنبه

مهدی کروبی پس انجام دو عمل جراحی به محل حصر منتقل شد





فاطمه کروبی٬ همسر مهدی کروبی با انتشار یک نامه خطاب به مردم٬ با تشریح آخرین وضعیت جسمی همسرش، خبر داد که روز گذشته مهدی کروبی پس از طی ۹ روز دوره سخت درمانی و انجام ۲ عمل جراحی از بیمارستان مرخص شده و به همان ساختمان امن وزارت اطلاعات منتقل شده است.
به گزارش سحام٬ طی چند ماه گذشته وضعیت جسمی آقای کروبی به گونه ای بود که مسئولان امنیتی بارها با توصیه پزشک وزارت اطلاعات، مجبور به انتقال وی به بیمارستان شده بودند. و این بار سرانجام به توصیه پزشکان، عمل جراحی دیسک کمر انجام شد.
طی دو سال و نیم گذشته مهدی کروبی به تنهایی دوران حبس و حصر غیرقانونی خود را در ساختمان امن وزارت اطلاعات سپری می کند و محل اقامت وی، شیشه ها با لایه های قطوری پوشانده شده و وی از دسترسی به نور مستقیم آفتاب و هوای تازه و همچنین قدم زدن در فضای باز محروم است که همه این عوامل باعث بروز عوارضی همچون پوکی شدید استخوان و نیز مشکلات حاد تنفسی برای مهدی کروبی شده است.
سایت سحام نیوز در گزارش خود تاکید کردهه که دلیل تاخیر ۹ روزه برای اطلاع رسانی درباره ی بستری شدن مهدی کروبی در بیمارستان برای جلوگیری از اختلال احتمالی در طی روند درمانی وی بوده است.
متن نامه فاطمه کروبی٬ همسر مهدی کروبی پیرامون آخرین وضعیت جسمی وی بدین شرح است:
باسمه تعالی
یاران و همراهان عزیز
همانطور که می دانید وضعیت جسمی همسرم بدلیل شرایط مکان حصر و حبس شان که در آستانه ۳ سالگی آن هستیم به شدت آسیب دیده به نحوی که در ۶ ماه گذشته دوبار در بیمارستان لاله جهت درمان و جراحی بستری شدند. دیروز جمعه برابر با ۲۷ دی ماه، آقای کروبی بعد از ۹ روز بستری بودن در “بیمارستان آراد” و انجام دو عمل جراحی از بیمارستان مرخص شدند. عمل جراحی لامینکتومی برای برطرف کردن دیسک برجسته و تنگی کانال نخاعی شان توسط استاد برجسته دکتر عباسیان به همراه تیمی از متخصصان انجام شد.
خدا را شاکریم که در حال حاضر بهبود نسبی حاصل شده و ان شاالله در پرتو دعا خیر دوستان و همراهان و توجه باری تعالی ایشان سلامت خود را به زودی بازیابند.
ضمن ابلاغ سلام، قدردانی و درود های بسیار همسرم برای تک تک دوستان در داخل و خارج که به طرق مختلف مراتب محبت خود را در این چند سال اعلام کرده اند، برخود لازم می دانم مراتب سپاس و تشکر خود را از تیم پزشکی و پرستاری و دیگر همکاران محترم آن بیمارستان اعلام نمایم. همچنین لازم است به این نکته اشاره نمایم که وزارت اطلاعات و مامورین امنیتی در چند هفته گذشته همکاری لازم جهت پیگیری امور درمانی و بستری شدن ایشان در بیمارستان را مبذول داشتند.
فاطمه کروبی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر