۱۳۹۲ اسفند ۱, پنجشنبه

اعدام چهار متهم مواد مخدر در کرمان





چهار نفربه اتهام حمل و نگهداری ۷۰۳ کیلو تریاک و ۲۳ کیلو هرویین اعدام شدند طی احکام صادره از سوی شعب دوم و سوم دادگاه انقلاب اسلامی کرمان، ۴ نفر در محوطه زندان مرکزی کرمان به دارآویخته شدند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر و به نقل ازدادگستری استان کرمان، مشارکت در حمل زنجیره‌ای مواد مخدر به میزان ۷۰۳ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک اتهام دو نفر از این افراد بود که حکم آن‌ها از سوی شعبه دوم دادگاه انقلاب کرمان صادر شده است.
فرد سوم که اتهام حمل و نگهداری ۲۲ کیلو و ۳۰۰ گرم هرویین در پرونده‌اش درج شده از سوی شعبه دوم انقلاب کرمان به اعدام محکوم شده است.
فرد چهارم که اتهام حمل و نگهداری یک کیلو و ۳۰۰ گرم هرویین در پرونده‌اش درج شده از سوی شعبه سوم انقلاب کرمان به اعدام محکوم شده است.
شایان ذکر است، احکام صادره در راستای ماده ۳۲ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی دادستانی کل کشور مورد تایید و تنفیذ قرار گرفت و در ‌‌نهایت با توجه به رد پیشنهاد و تقاضای عفو محکوم علیهم مذکور از سوی کمیسیون‌های عفو استان و مرکز و نیز موافقت رییس قوه قضاییه با اجرای آن، به لحاظ قطعی شدن حکم و پس از سیر مراحل و تشریفات قانونی در محوطه زندان کرمان اجرا شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر